Сайтқа кіру Тіркелу

Логикалық 100 есеп

Жолаушының бір ешкісі, бір капустасы, бір қасқыры бар. Ол өзеннің бір жағынан екінші жағына екі орынды қайық арқылы өтуі керек. жолаушы ешкіні, капуста және қасқырды өзеннен қалай өткізді? Қасқырды ешкімен қалдыра алмайды, ал ешкіні капустамен қалдыра алмайтыны белгілі болса?

Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері

Сабақ мақсаты:
Оқушылардың барлығы: рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін қолданады;
Оқушылардың көпшілігі: рационал сандарды қосу мен көбейтудің терімділік қасиетін біледі;

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Сабақ мақсаты:
Оқушылардың барлығы: бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады және азайтады;
Оқушылардың көпшілігі: бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріп, қосуды және азайтуды орындайды;

Математикалық дода

Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін тәжірибеде қолдана білуге үйрету, математика ғылымының қолданысы мен маңызын, қажеттілігін түсіндіру, тарихи мұралар жайлы мағлұмат беру, ойындар арқылы ақыл - ой белсенділігіне, пәнге деген қызығушылыққа тәрбиелеу, есептеу дағдыларын жетілдіру.

Теңдеулер мен теңсіздіктер

Мектепте математикалық білім берудің маңызды проблемаларының бірі – оқушыны есепті шешудің әдіс – тәсілдерімен қаруландыру және есептің шешімін өздігінен іздеп, таба білуге үйрету. Ұсынылып отырған курс жоғарғы сынып оқушыларының дайындық міндеттерін жүзеге асыруға көмектеседі.
Артқа 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 39 Алға
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×