Тригонометрия сөзі алғаш рет 1505 жылы неміс математигі Питикустың кітабының мазмұнында кездеседі. «Тригонометрия» ғылыми термин ретінде адамның практикалық әрекетінің нәтижесінде пайда болды
Сабақтың мақсаты: 1. Ойлы, сыни оқу дағдысын дамыту, қарапайым тілік пен қималарды орындай білуге үйрену, 2. Шығармашылық қабілеттерінің дамуына жағдай туғызу, білімдерін толықтыру.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Натрий атомының құрылысы, алынуы, физикалық, химиялық қасиеттерін, қолданылуын өз беттерінше сипаттап, сілтілік металдардың химиялық қасиеттеріне сәйкес реакция теңдеулерін жаза білуге үйрету.
Грамматикалық тақырып еріндік дауыстылар бойынша оқушының білімін жүйелеу; жаттығу, анықтау, талдау жұмыстарын жүргізу; дауысты дыбыс түрлерін ажырата отырып, алған білімдерін қолдана білуге, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыруға жағдай жасау.
Реттік сан есім тақырыбы бойынша оқушының білімін қолдану; Қазақтың белгілі спортшылары туралы мағлұмат беру; Спорт тақырыбы туралы мәліметтерді жалғастыру, спорт тақырыбына байланысты сөйлесу, жаттығу, анықтау, талдау жұмыстарын жүргізу