Әрбір адам әлденені дұрс деп есептейді – бұл данаға да, ақымаққа да бірдей тән. Алайда олардың дұрыс деп есептейтіндері бір - бірінен бөлек; дана мен ақымақтың арасындағы айырмашылық та осында.
М. Қаратаевтың “Даладағы дабыл” романы – құжаттарға негізделген тарихи - публицистикалық роман. Оның жалпы композициялық құрылысы мен адам характерлерінің ашылу, кемелдену жүйесі кәдімгі көз үйренген тарихи яки әлеуметтік - тұрмыс романдарынан басқашарақ.
Бата (араб. фатиха – алғыс, ризашылық, тілек) – әлем халықтарының баршасында дерлік кездесетін, адамзат қоғамы сөздің магиялық құдіретіне күмәнсіз сенген қадым заманда қалыптасқан көне дәстүр.
Әр қазақ баласы мемлекетімізді сүюі тиіс. Осындай кең - байтақ, қазба байлығы мол, қасиетті мекен, Еуразия жүрегінде орналасқан Қазақ даласын әр қазақ азаматы, азаматшасы жақсы көру керек және мақтану керек.
ХІХ ғ. соңы мен ХХ ғ. басындағы қазақ зиялыларының, қоғам және мемлекет қайраткерлері қатарындағы аса ерекше тұлға. Қазіргі Қарағанды облысы ақтоғай ауданына қарасты Қаратал ауылында дүниеге келген.
Күйлі атты екі апта уақыт күнде ұзындығы 15 метр арқанмен қураған шөпке арқандап, таңертеңнен түске дейін және кешқұрым екі рет жайылтып отырады және күніне екі рет ат қанша су ішкісі келсе, сонша суарады.
Хакім Абай қазақтың әр сөзін түпкі мәнінде қолданып отырған. Соның бір айғағы ретінде «мал» деген сөзге назар аударайық. Қазақтың ауызекі тілінде мал орыстың «скот» деген мәнінде қолданылатыны баршаға аян.
Құнанбай елі бұрын күздеуден бір қар жаудырмай көшпейтін еді. Бұл жыл ол маңындағы Жігітек, Көтібақ, Топай, Торғай сияқты сыбайлас отырған аталас елдерге көші - қонның жөн - жосығын айтпай, күземді елден ерекше ерте алды.