Өтілген тақырып бойынша қорытынды жасап, оқушылардың білім деңгейін анықтау. Тақырыпты қайталау арқылы есептер шығаруды үйренеді. сабақтың мазмұнын өз бетімен аша алады, талдай алады, ой қорытуды үйренеді.
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйеніп енгізу, сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету. 26+7 және 33 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайтуды орындау тәсілдері туралы білім қалыптастыру
Сабақ басталмас бұрын екі кішкентай баланың сөйлесе алмаса да бір - бірімен селбесе отырып есікті ашқан видеосы көрсетіледі, соған талдау жасай отырып, тақырып ашылады. Мұғалімдерге сабақ жоспарына сай жасалған слайдтар көрсетіледі.
Ахмет Байтұрсынұлы – балаларды оқу – білімге шақырып, көп жылдар бойы ұстаздық қызмет атқарған ағартушы педагог, қазақ тіл білімінің ірге тасын қалаушы. Ахметтің ақындығы мен аудармашылығы 1909 жылы Петербургте шыққан «Қырық мысал» жинағынан басталады.
Шешендік сөздерді тереңірек түсіндіре түсу, Қазыбек би мен Бұқар жырау туралы білімдерін кеңейту. Ой - саналарын оятып, жақсы мінезге, байқағыштыққа, сергек те зерек болуға үйрету.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Ақын өмірінен мәлімет беру. «Құтты біліктің» әлем әдебиетінің асыл мұраларының бірі, түркі тілдес халықтарға ортақ өлеңмен жазылған трактат екендігін таныту.