Сайтқа кіру Тіркелу

Дүниежүзі мұхиттар бойынша қайталау

Дүниежүзі мұхиттар бойынша қайталау
Сабақ жоспары 7 сынып
Сабақтың мақсаты:
І Сабақтың білімділігі: Оқушыларға дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері жайлы және олардың адам өміріндегі маңызы, орналасу жағдайы, және т. б. жағдайлары жайлы түсіндіріп білімділігін арттыру.
ІІ Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, өзіндік көзқарасын қалыптастыру, ойлау қабілетін арттырып білімділігін дамыту.
ІІІ Сабақтың тәрбиелігі: Оқушыларды ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, үлкендерді сыйлап өздерінен кішілерге өнеге көрсетуге, Отанын, елін, жерін, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау, саяхат сабақ, топтық жұмыс
Сабақтың типі: Ашық сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Атлас карта, кескін карта, интер белсенді тақта және т. б.
Қолданылатын модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға технологиясының элементтері. Бағалау, АКТ
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ – жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
IІ. Сергіту сәті.
І тур. Постермен жұмыс әр топқа.
ІІ тур. « Картамен жұмыс»
ІІІ тур. Географиялық диктант. «Саяхат» жасау арқылы
IV тур. «Кім жылдам»
ІІІ. Бекіту. Семантикалық картаны толтыру.
IV қорытынды, бағалау
V. Үйге тапсырма беру:
VІ. Рефлексия

І. Ұйымдастыру бөлімі.
- Оқушыларды түгендеу.
- Сабақ басындағы оқушылардың көңіл - күйлерін анықтау.
Мұғалімнің сөзі: Балалар! Біздер өткен сабағымызда жер шарының қандай қабығымен таныстық? (оқушылар жауап береді)
Ерте замандарда суға құрмет көрсетумен қатар, оған сыйынған.
Ал есімізге түсірейік гректердің мифологиясында су құдайын кім деп
атаған?(посейдон) Римдіктерде су құдайы кім?( нептун) Ал қазақша су патшасын қалай атайды?(сүлеймен) Міне балалар су патшасы Сүлеймен бүгінгі сабағымызға су тамшыларын саяхатқа жіберіпті. Су туралы білімдеріңді жетілдіре отырып әр дұрыс жауаптарыңыз үшін су тамшысына ие боласыздар.
Сабақтың соңына дейін кім және қай топ көп тамшы жинайды екен. Сол оқушылар ұшан теңіз білімге ие болады. Ол үшін топтасып орналасып алайық. Оқушыларға парақша таратылады 1 - 4 байланысты топтарға отырады.
І топ: «Тынық мұхиты»
ІІ топ: «Атлант мұхиты»
ІІІ топ: «Үнді мұхиты»
IV топ: «Солтүстік Мұзды Мұхиты»
IІ. Сергіту сәті: «Бәрі жақсы болады» әнін тыңдау /1мин 6 сек/
Ал, енді бүгінгі ойын - сабағымыз турдан тұрады:
Ең..... ең........

№ Өзіндік ерекшелігі ----------- Мұхитының аты
1. Ең үлкен мұхит ---------------- Тынық
2. Ең суық мұхит ----------------- Сол мұз
3. Ең терең мұхит --------------- Тынық
4. Ең тұзды теңіз ---------------- Үнді
5. Ең аралы көп мұхит -------- Тынық
6. Ең ұзын мұхит ---------------- Атлант
7. Жануарлар дүниесіне ең бай мұхит ---------- Атлант
8. Ең тұщы мұхит --------------- Солтүстік мұз
9. Ең таяз мұхит ---------------- Солтүстік мұз
10. Сен тұрған жерге жақын мұхит ---------- Солтүстік мұз
11. Ең кіші мұхит --------------- Солтүстік мұз
12. Ең оңтүстіктегі мұхит ----- Үнді
Ал, енді бүгінгі ойын - сабағымыз турдан тұрады:

І тур. Постермен жұмыс әр топқа. Әр топ өзінің постерін қорғайды.
ІІ тур. «Картамен жұмыс»
4 мұхитың тенізің, аралдарын, шығанағын, бұғазы, ағыстарын картадан көрсет.
ІІІ тур. Географиялық диктант.
Саяхат жасау арқылы. Әр топ басшылар басқа топқа барып тапсырмалар мен сұрақтар беріп және оның орындалуын қадағалайды соңымен қатар бағалайды.

І топ.
Атлант мұхиты Тынық мұхитынан екі есе кіші. (92млн. км2). Солтүстік және Оңтүстік Американың шығысынан бастап Еуразия мен Африканың батысына және Антарктидаға дейін барады. Ол солтүстік полярлық аймақтан оңтүстік полярлық аймаққа дейін созылып кетеді. Атлант мұхиты арқылы батыс және шығыс жарты шарда орналасқан елдерді бір - бірінен жалғастыратын аса маңызды кеме жолдары өтеді. Мұхит кеме қатынасы ерте игерілген.
ІІ топ.
Тынық мұхит - Жер шарындағы ең үлкен әрі ең терең мұхит. 1520 - 1521 жылдары Ф. Магеллан дүние жүзін айналу саяхаты кезінде осы мұхитты алғаш рет жүзіп өтті. Жүзу кезінде ешқандай дауылға ұшырамағандықтан, саяхатшылар оған «Тынық мұхит» деген ат берді. Ең терең жері - Мариан шұңғымасы бар. Оның тереңдігі - 11022м.
ІІІ топ.
Солтүстік Мұзды мұхит - мұхиттардың ішіндегі ең шағыны (14 млн. км2). Ол Солтүстік Америка және Еуразия жағалауларымен шектеледі. Оның көпшілік бөлігін жыл бойы мұз басып жатады. Ең үлкен Норвег теңізі және ең Ақ теңізі болады.
IV топ.
Үнді мұхиты Оңтүстік жарты шардың едәуір бөлігін алып жатыр. Ауданы - 75 млн. км2. Бұл ең жылы мұхит. Үнді мұхиты суының таза, көгілдірлігімен де көзге түседі. Ең тұзды және жылы мұхит болып келеді.

IV тур. «Кім жылдам»
Ойының тәртібі
1. Кез келген санмен жазылып тұрған ұяшықтарды тандап алып, тышқанмен ұяшықты тұртып тандап алу керек.
2. Сұрақты оқы.
3. Ойлануға 5 секунд уақыт беріледі.
4. Дыбыс шыққаннан кейін, сұраққа ауызша жауап қайтару керек.
5. Сұрақтың жауабын дұрыс екендігін білу үшін, экранды тышқанмен түрту керек.
6. Ойынды қайтадан жалғастыру үшін «жалғастыру» деген таңбаны тышқанмен түртіп қалу керек.

ІІІ. Бекіту.
Семантикалық картаны толтыру. Керегін ғана белгілейді.

География пәні мұғалімі Какимов Б. А.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×