Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
7. 3. 5. 1 - географиялық қабық, мұхиттар және материктер, зоналар және белдеулер, ландшафтар табиғи - аумақтық кешендерінің қалыптасуын түсіндіреді
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сәлемдесу.
Топқа бөлемін: «Құттықтау хаттары арқылы»топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1, 2, 3 топтарға бөлініп отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім - ай» би
«Әнді жалғастыр!»
Мақсаты: қатысушылардың көңіл - күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.
Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыз, ал келесі көрші топ 3 - 4 – жолын әнмен жалғастырады. Кейін жүргізуші басқа өлең бастағанда 3 – топ өлеңнің 2 – жолын айтады, ал 4 топ 3 - 4 жолын айтады. Ойын шеңбер бойынша жалғасады. Соңғы әннің соңы 2 жолын барлық топ орындайды».
1. «Әрқашан күн сөнбесін» (4 жол)
2. «Анашым» (4 жол)
3. «День рождения» (4 жол)
4. «Школный вальс» (4 жол)
5. «Жан досым» (4 жол)
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Табиғи-аумақтық кешендердің қалыптасуы
- ramuk_b
- 5 ақпан 2019
- 7060
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Табиғи-аумақтық кешендердің қалыптасуы, географиядан қысқа мерзімді жоспар
Ұқсас жаңалықтар:
Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. Заттар ...
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 7. 1. 3. 1 - тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіру;...Мәтін дегеніміз не? КМЖ 2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2. 2. 4. 1 - мұғалімнің...Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2. 1. 1. 2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру...Өсімдіктердегі бөліп шығару өнімдері: тыныс алу мен фотосинтездің бастапқы ...
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 7. 1. 5. 2 - өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу...Өсімдіктердегі бөліп шығару өнімдері: тыныс алу мен фотосинтездің бастапқы ...
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 7.1.5.2 - өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.