Ғылыми жұмыста 40 санының құпиялары арифметикалық және грамматикалық тұрғыда зерттелген. Жұмыстың кіріспе бөлімінде сандардың шығу тарихына шолу жасалған. Негізгі бөлімде қазақ халқында киелі саналатын үш, тоғыз, жеті, қырық, сандары туралы жан - жақты баяндалған.
10 - ға дейін тура және кері санауды бекіту. Балалардың сандар, геометриялық пішіндер туралы білімдерін бекіту, үлкен - кіші ұғымдарын ажырата білу дағдыларын қалыптастыру.
Зат есімдер негізгі, туынды және күрделі зат есім болып үшке бөлінеді. Туынды зат есімдер жұрнақтар арқылы жасалады. Мысалы: қой+шы, күй+ші, жақсы+лық, т. б.
Аңыздың өмірмен қаншалықты тығыз байланыста екендігін анықтайды, жұппен және топпен жұмыс жасайды. Оқушылардың еліміз табиғатының ерекшеліктері жөнінде ойларын дамыту, жинақтау
Мұхиттар, теңіздер және басқа да су қоймалары Жердің ¾ бөлігін алып жатыр. Бұл су қоймалары көптеген жануарлардың мекені болып табылады. Жер бетіндегі тіршілік судан бастау алды. Су - мыңдаған түрлі тірі организмдердің мекені.
Оқушылардың алған білімдерін тиянақтау, әртүрлі әдіс - тәсілдер арқылы оқушылардың сөз байлығын тексеру, ойын дамыту. Ауызша, жазбаша, ойлау, сөйлеу қасиеттерін дамыту.