Мұғалім: Молдабекова С. Н.
Қалдықпен бөлу
Математика 3 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Оқушылар қалдықпен бөлудің мәнін түсінеді.
Оқу нәтижелері:
Барлық оқушылар
• 2 - нің, 3 - тің, 4 - тің кестелік көбейту кестесі деңгейінде сандарды қалдықпен бөлуді үйренеді. Көрнекіліктерді пайдаланып, санды қалдықпен бөлуді орындап, мәнін табады.
Оқушылардың басым бөлігі
• Қалдықпен бөлуді орындап, оның дұрыстығын тексере алады. Бөлінгіш санның бөлгішке қалдықпен бөліну себебін түсінеді.
Кейбір оқушылар
• Бөлінгіштің бөлгішке қалдықпен бөлінетінін түсіндіріп айтып бере алады. Қалдықтың әрқашанда бөлгіштен кіші болатынын түсінеді.
Алдыңғы оқу
«Өзара кері есептер» тақырыбы. Үйден оқушылар бөлінділерді салыстыруды орындап келген.
Басталуы:
1. Ұйымдастыру кезеңі,
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Тақтаға жапырақтардың суреттерін ілу. Оқушылар өзіне ұнаған жапырақты таңдайды. Сол арқылы сары, жасыл, қызыл, қоңыр жапырақтар болып топқа бөлінеді.
2. Психологиялық тренинг.
Менің хәлім та - ма - ша!
Сіздің хәлің та - ма - ша!
Сенің хәлің та - ма - ша!
Оның хәлі жақсы ма?
Барлығы да та - ма - ша!(Хормен айту)
3. Үй тапсырмасын сұрау.
№ 7 42 бет. Бөлінділерді салыстыру.
Өзара жұптық тексеру. «Бас бармақ» арқылы бағалайды.
№6, 42 бет Геометриялық мазмұнды тапсырма.
Интерактивті тақтада тапсырманың берілгені жазылған.
а = 6 см.
в=? 3 есе кем
Р =?
Тік төртбұрыштың периметрін тап.
Оқушылар периметрді қалай тапқандарын түсіндіреді.
Ортасы
1. Сабақтың тақырыбын хабарлау
Қалдықпен бөлу.
2 сыныпта өткен Қалдықпен бөлуі еске түсіреміз.
Бағалау парағын үлестіру
2. «Миға шабуыл»
Топтарға тапсырма. Оқушыларға карточка таратып беру. Онда сұрақтар жазылған. Оқушылар топ болып сұрақтарға жауап іздейді.
- Көбейту амалына кері амал - қай амал?
- Бөлу амалының компоненттері қалай аталады?
15: 3, 18: 6, 8: 4, 24: 3.- мәндерін тап.
3. Үлестірмелі дидактикалық материалдармен жұмыс.
1 - топ: 9 күшікті 2 үйшікке бөліп орналастырыңдар.
2 - топ: 13 гүлді 4 гүлсауытқа (вазаға) бөліп салыңдар.
3 – топ: 16 саңырауқұлақты 3себетке бөліп салыңдар.
4 топ: 7 қуыршақты 3 қызға бөліп беріңдер.
Топтар тапсырманы қалай орындағандарын, бөлудің нәтжесінде не шыққанын топ алдында айты береді.
4. Оқулықпен жұмыс.
№ 1
а) 1 - топ:
Есепті оқиды. Шешуін постерге жазады.
8: 3 = 2 (қалд. 2)
8 - бөлінгіш
3 - бөлгіш.
2 бөліндінің мәні
2 - қалдық.
Қалдықпен бөлуді қалай тексеруге болады?
Тексеру: 2 х 3+ 2 = 8
ә) бөлігін 2 - топ орындап, постерге түсіреді.
11: 4= 2 (қалд. 3)
Тексеру: 4 х2 +3 = 8
б) бөлігін 3 - топ орындап, постерге түсіреді.
Қалдықпен бөлуді түсіндіру.
МҰҒАЛІМ: - 19: 4 мысалы бойынша қалдықпен бөлуді түсіндіру.
5. Қалдықпен бөлуді түсіндіру.
б) бөлігін 3 - топ орындап, постерге түсіреді.
Қалдықпен бөлуді түсіндіру.
МҰҒАЛІМ: - 19: 4 мысалы бойынша қалдықпен бөлуді түсіндіру.
1) 19 – ға дейінгі сандардың ішінен
[13, 14, 15, 16, 17, 18] 4 - ке бөлінетін, бірақ 19 - дан кіші санды табамыз.
2) 16: 4 = 4 екенін табамыз.
3) Қалдықты табамыз, 19 - 16 = 3
4) Қалдықты бөлгішпен салыстырамыз.
3 < 4
5) Тексереміз:
4 х 4 + 3 = 16
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.