Сайтқа кіру Тіркелу

Әзиза Нұрмаханова «Шығыс шынары»

Кіріспе
Таныстырылым
Психологиялық дайындық:
Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөліну:

Оқушылар стикер түстерін таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді.
Білу: Үй тапсырмасын тексеру:

Ыстық орындық әдісі бойынша үй жұмысын тексеремін.
Үй тапсырмасын пысықтау:
«Ортадағы қаламсап»
- Анасы Қайрошты қайда іздеп келеді?
- Қайроштың досының аты кім, Оның атын мәтіннің қай бөлігінен кездестіруге болады?
- Мария апай деп отырғанымыз кім?
- Қайрош неліктен анасымен бірге ауылға кетіп қалмады?
- Егер сен Қайроштың орнында болсаң не істер едің?
- Анасы Қайрошқа қандай аманат сөз айтты?
Сегіту сәті.
III. Мағынаны ашу кезеңі
Жаңа сабаққа әзірлік. «Миға шабуыл»
• «Соғыс» деген сөзді қалай түсінеміз?
• Ұлы Отан соғысы қай жылдар аралығында болды?
• Ұлы Отан соғысы қай мемлекеттер арасында болды?
• Ұлы Отан соғысы қай елдің жеңісімен аяқталды?
• Ұлы Отан соғысының аяқталуына биыл неше жыл толады?
• Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай батырларды білеміз?
Соғыстың адамзат баласына әсері қандай болды?

Соғыс туралы бейне көрініс көрсетіп сабақты түсіндіру.

«Нысана» арқылы Әлия туралы білетіндерін еске түсіру
Оркестр ойыны
Сабаққа әзірлік
- Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Ренжуді білмейміз.
Топқа бөліну: 1 - топ 2 - топ.. 3 - топ.. 4 - топ.
Бір оқушы шығып орындыққа отырып мәтіннің мазмұнын баяндайды. Орындық ыстық екені ескертіліп шапшаң айту ескертіледі.
Оқушылар қаламсаптарын ортаға жинайды. Мұғалім қай қаламсапты таңдаса, сол қаламсаптың иесі сұраққа жауап береді.

Халқымыз Отан үшін от кешіп, елдік пен ерлік сынға түскен сәтте қас қақпай өмірлерін құрбан еткен батыр ұл - қыздарын қастерлеп, қадір тұтады. Тарихи деректерге қарағанда 1941 - 1945 соғыс жылдарында 1 миллион 196 мың 164 қазақстандық әскерге алынған еді. Балалар, сендер қандай батырларды білесіңдер? Біздің ауданымыздан елі үшін күрескен қандай соғыс ардагерлері бар? (Бейнеу ауданынан соғысқа қатысқан батырлар туралы тоқталып өту (суреттер көмегімен). Көптеген жауынгерлер теңдесі жоқ ерліктер жасады. 518 қазақстандық Кеңес Одағының Батыры атағын алды. Мұның елеулі бөлігі қыздар болғаны белгілі. Әскерге алынған қыздар соғыс техникаларын мен құралдарын жетік меңгерген. Ұлы Отан соғысы тарихында аттары аңызға айналған қазақтың үш батыр қыздарының - Әлия, Мәншүк, Хиуаздың орны бөлек. Бұл ерліктің сыры неде? Әр заман осы сұраққа өз биігінен жауап беріп келеді.

Кеңес Одағының Батыры Әлия Молдағұлованың небәрі 18 жастан сәл ғана асқан қысқа өмірі бәрімізге де белгілі. Шын аты Ылия, бұл әжесінің қойған аты. Қуғын – сүргін заманы жас қызды анасынан өлі, әкесінен тірі айырды. Әлияның атасы Сарқұл бай болған, 1928 жылдан бастап қуғын - сүргінге ұшыраған. Оның ұлы Нұрмұханбет, Әлияның әкесі, бас сауғалап анда - мұнда жасырынып өмір сүрген. Әлияның анасы Маржан көрші әйелдермен картоп теруге барса, күзетші оларды қорқытпақ болып мылтық атады, оқ Әлияның анасына тиіп, қайтыс болады.
Әлия анасының інісі Әубәкірдің қолында тәрбиеленген. Нағашысының жұмыс бабына қарай ол Әулиеата (Жамбыл), Мәскеу, Ленинград мектептерінде оқыған.

4 топағы оқушылар аспаптар болып қимыл көрсетеді.

Оқулықпен жұмыс.
Әр топ іштей оқу. «Джигсо». Топтар бір - біріне сұрақ қояды.
Топтарға тапсырма: әр топ мәтінде айтылған бөлім бойынша әңгімелеу.

Үй тапсырмасына табыс критерийі
1. Әңгіме мазмұнын айту
2. Сұрақтарға жауап беру
4. Әңгіме авторы туралы мәлімет жинау.

Жаңа сабаққа табыс критерийі:
1. Мәтін авторы туралы мағлұматты толықтыру.

2. Топпен жұмыс жүргізе отырып тақырыпты ашу.

Акт,
Кеспе қағаздар
АКТ
Негізгі бөлім Қолдану:
ІV. Топтық жұмыс.
І топ: Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап іздеу.
ІІ топ: Әлияға мінездеме беру
ІІІ топ: Оқушы Әлия мен батыр Әлияның арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыз?
VI топ Әлия өсірген гүлдердің аты?

Бес жолды өлең Синкуэй (Әлия) (постерге жазады)
Дәптермен жұмыс.
Сөздік жұмыс, дәптерге жазу
Артек - балалардың демалыс орыны
Әр топ өз ойлары басқа топты қайталамай жазып шығады. Қорғайды.
2. Топпен жұмыс жүргізе отырып тақырыпты ашу.
АКТ
Қорытынды Рефлексия «Сұрақтар қоржыны»
- Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?
- Бағдаршам әдісі бойынша алдарындағы стикерлерін жапсырып өздерін бағалайды.
Үй тапсырмасына критерий:
1. Мәтінді түсіне оқу.
2. Автор туралы қосымша дерек жинау
3. Реферат жазу.

Суммативті бағалау
Түсті қағаздар
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×