Сабақтың тақырыбы: Бөліндінің мәнінде нөлі бар болатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу.
Сілтеме: Жоспар. Математика 3 - сынып
Жалпы мақсаттар: Оқушылардың сабаққа пәнге деген қызығушылығын және белсенділік қабілеттерін арттыру.
Оқыту нәтижесі: - Есептер шығару арқылы.
- Оқушылардың өздігінен оқу, іздену дағдылары қалыптасты.
- Дәлелдемелер, ашық пікір айтып, ортақ шешімдер жасайды.
Негізгі идеялар Оқушылардың топтасып, жұптасып жұмыс жасау дағдыларын дамыту, диалогтық қарым – қатынас орнату, өздігінен іздену, дайындалу қабілеттерін шыңдау.
Тапсырмалар: Ой қозғау, талдау, салыстыру, дәлелдеу, сыни тұрғыда ойлау, топтық жұмыс, жұптық жұмыс.
Кейінгі тапсырмалар: Есептеп, ойлау.
Жүргізетін жұмысым
Мұғалімнің іс – әрекеті
Ұйымдастыру сәті.
Психологиялық дайындық:
Математика – қызық пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.
Ой шақыру.
/өрнектердің мәнін табу арқылы сабақтың тақырыбын ашу/
Жаңа сабақты бекіту
«Кім, жылдам?» ойыны арқылы жеке оқушымен жұмыс
428: 4
312: 3
872: 8
318: 3
214: 2
216: 2
642: 6
515: 5
981: 9
Жұптық жұмыс:
Әр жұпқа жеке тапсырма беріледі.
293+428: 4
606 - 636: 6
900 -(312: 3+216)
550+(121*4 - 84)
126*5 - 408: 8
654: 6+320: 4
Кел, ойнайық!
№5
1. 256 және 180 сандарының қосындысын 4 есе кеміт.
2. 1000 және 485 сандарының айырмасын 5 есе кеміт.
№6 Салыстыр
218: 2*29*4
34*3*714: 4
400 - 80*104*3
221*4*700+150
Сергіту сәті
/видио арқылы оқушылар би билейді/
Оқулықпен жұмыс.
(қабілетті оқушылар тақтаға №8, 10 есепті шығарады)
«Алма жинау» ойыны
(алмаларды себетке жинау арқылы №7 тапсырмаларын орындау)
Топтық жұмыс
Шығармашылық тапсырма
(сынып оқушылары дайындап келген тапсырмаларын бір - біріне жасырады)
Қорытынды
Тест жұмысын ұсыну
Рефлексия.
Оқушының көңіл – күйлерін сұрау
Үйге тапсырма. логикалық есеп
Бағалау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.