2. Төрт –түлігім ырысым
3. Абай Қыс өлеңі
4. Сөз таптары
5. Сөз таптары, Зат есім
Сабақтың мақсаты: Тәрбиелігі: оқушылардың топпен жұмыс істеу дағдысын ұқтыру, ұйымшылдыққа, жолдастық көмек көрсетуге баулу.
Білімділігі: көп таңбалы сандарды көбейту мен бөлуден тұрған білімдерін нақтылау, тиянақтау.
Дамытушылығы: жазбаша көбейту мен бөлу дағдыларын қалыптастыра отырып алғырлыққа, тапқырлыққа, дұрыс есептеуге, өз бетімен жүйелі қорытынды жасауға дағдыландыру, логикалық ойлау белсенділігін дамыту.
Түрі: қайталау сабақ.
Әдіс тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Көрнекіліктері: көбейту және бөлуге арналған карточкалар, т. б карточкалар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа назарларын аудару. Шаттық шеңберін құру
Психологиялық дайындық жасау.
- Кәне, балалар, қазір қай сабақ болады?
- Математика сабағы.
Бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отырғандығын ескертемін.
«Келгенше қонақ ұялады,
Келген соң үй иесі ұялады» демекші, біз ұятқа қалмауға тырысайық.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мен мақсаты:
1. «Білікті бірді жығар, білімді мыңды жығар» дегендей, өткен тақырыптар бойынша ауызша карточкалар арқылы қайталау.
Математикалық диктант.
- 7 саны 91 – ден неше есе кем? (13)
- 68 шығу үшін 17 - ні неше есе арттыру керек? (4)
- 8 шығу үшін 56 - ны нешеге бөлу керек? (7)
- Азайғыш – 1000, азайтқыш – 450. Айырманың мәнін тап. (550)
- Бөлінгіш – 320. Бөлінді – 4. Бөлгіш нешеге тең? (80)
- Санның төрттен бір бөлігі 60 - қа тең. Сан нешеге тең? (240)
2.
I топ ------------------ II топ
46х20= ------------------ 36х40=
10000 - 1= ------------------ 1000 - 1=
490: 7х10= ------------------ 300х3: 10=
45ц=? кг ------------------------ 642т=? кг
2000см=? м ---------------------- 4700см=? м
3сағ 15мин=? мин ------------------ 4тәул=? сағ
№1 «Оқусыз - білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ».
1сый - 80см ------------------ 2кг - 12б
12сый -? см ------------------ Бар -? кг
12х80=960 ------------------ 2х12=24кг
Жауабы: 960см к/н ------------------ Жауабы: барлығы 24кг
Мәселе есепті тақтаға әр топтан 1 оқушыдан шығып орындағанда, қалған оқушылармен ауызша есептер шығарамыз.
570+25х0=570 ------------------------- 370: 1х1=370
1х280: 1=280 --------------------------- 175+27х0=175
0: 680+38х100=3800 ------------------ 75х0+1х0=1
Сергіту сәті:
х 20=1060 30 ------------------ х: 200=43200: 40
х 20= 31800 -------------------- х: 200= 1080
х=31800: 20 -------------------- х 1080 200
х=1590 --------------------------- х=216 000
1590 20=1060 30 -------------- 216 000: 200=43200: 40
3180=3180 ---------------------- 1080=1080
№5 Тақтадағы әр топтан 1 оқушыдан шығып №9 есепті шығарады (оқушылар тақтада орындағанша, біз жылдамдық, уақыт, қашықтық туралы қайталаймыз). Жылдамдықтың бірліктерін ата: км/сағ, м/сек.
V= S t ------------------ t=S V ------------------ S=V*t
V - жылдамдық ------------------ t - уақыт ------------------ S - қашықтық
Сабақты қорыту:
- Балалар, сонымен біз бүгінгі сабақта не істедік?
- Қандай тақырыпқа есептер шығардық?
Оқушылардың білімін бағалау.
Оқушылар жинаған ұпайларын санап, орта бағасын шығарады.
Үйге тапсырма. 140 - бет №7 есеп.
Бастауыш сынып мұғалімі: Оспанова Жулдуз Саиновна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.