Сабақ: математика
Тақырыбы: Бөлінгіштің жоғарғы разряд бірліктері бөлінгіштен кем емес жағдайда бір таңбалы санға бөлу.
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Білім берудегі басқару және көшбасшылық. Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.
Стратегиялар: Диалог «Түрткі болу». «Ментальды карта». Сергіту сәті «Әнге билету».
«Жұптық жұмыс», «Топтық жұмыс», «Өзін - өзі бағалау». Рефлексия «1сурет, 5 сөз».
Мақсаты: көп таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері туралы түсінік беру.
Міндеттері: - шапшаң есептеу дағдыларын жетілдіру;
- оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
- меңгерген математикалық білімдерін өмірде қолдануға жан - жақты дайындауды жүзеге асыру.
Сабақ барысы
I. Кіріспе
1. Психологиялық дайындық. (бүгінгі күнге бір - біріңе жақсы тілектер айтыңдар)
2. Топқа бөлу «Сандар арқылы»
3. Үй жұмысын тексеру, талдау жасау.
II. Негізгі бөлім
1. Оқыту үрдісінің маңыздылығы: ауызша есептеу
245879, 5842003, 1458903, 1114568, 3650214 - сандарды оқу, разрядтарды атау.
2. Жаңа сабақ
№1 Салыстыр.
639 3 6396 3
6 213 2132
№2 Бөлінділердің мәнін түсіндіре отырып, тап:
300, 410, 1244, 408
3. Топтық жұмыс.
1 - топ: №3 1, 2 (1211, 1494 )
2 - топ: №3 3, 4 (1131, 3129)
3 – топ: №4 1б (24281 см, 23152 дм)
4 - топ: №4 2б ( 201 867 м, 161 065 см)
Сергіту сәті
4. Жаңа білімді бекіту:
Топтық жұмыс. Талдау.
1 - топ: №5 1 (20*8=160 см, 160: 5 = 32 см/с)
2 - топ: №5 2 (90: 30=3сағ, 25*3=75 дм)
3 – топ: №6 (4*5=20 км, 3*6=18 км, 20+18=38 км)
4 - топ: №7 ( 12*3=26(м), 26: 2=13 (к))
«Ментальды карта» құру
№8 бойынша
Үйге тапсырма: 121 бет № 9, 11
Бағалау
Рефлексия
Бөлінгіштің жоғарғы разряд бірліктері бөлінгіштен кем емес жағдайда бір таңбалы санға бөлу.
- Қымбат
- 22 қараша 2013
- 12255
- 0
- 20
Ілмек сөздер: математика 4 сынып, Бөлінгіштің жоғарғы разряд бірліктері бөлінгіштен кем емес жағдайда бір таңбалы санға бөлу
Ұқсас жаңалықтар:

Жоғарғы разряд бірліктері осы санға бөлінбейтін үш таңбалы санды бір таңбал ...
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай кенті, «№4 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Тажимова Дана Мейрбекқызы...
Бөліндінің мәнінде нөлі бар болатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазб ...
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Нұржау қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Абдуллаева Марта Жұмажанқызының...
Математикадан сабақ топтамасы
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, "№21 жалпы білім беретін орта мектебі"КММ математика пәні мұғалімі Искакова Эльмира Кенбаевна...
Дегелеңдегі жарылыс
Пәні: әдебиеттік оқу Тақырыбы:: Дегелеңдегі жарылыс. Асқар Алтай. Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға...
Алматы - бас қалам, Жас қала - Астанам!
Пәні: әдебиеттік оқу Тақырыбы: Жарасқан Әбдірашев. Алматы – бас қалам, Жас қала - Астанам Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер....Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.