Сайтқа кіру Тіркелу

Шама және оларды өлшеу. Санның және шаманың өлшемі

Тақырыбы: Шама және оларды өлшеу. Санның және шаманың өлшемі.
Мақсаты: шама өлшемдері туралы білімдерін тиянақтау; есептеу дағдысын жетілдіру; әр түрлі есептерді шығара білу дағдысын нығайту; логикалық ойлау қабілетін дамыту. Халықтық педагогика элементтерін қолдана отырып, үнемділікке, шапшаңдыққа баулу.
Түрі: білімін жетілдіру сабағы.
Типі: Саяхат - топтық жұмыс.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену, салыстыру.
Көрнекілігі: интерактивті тақта(флипчарт), топ атаулары, жетондар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу, оқушы зейінін сабаққа аудару.
2. Психологиялық әзірлік: /2 бет/
2030-дың біз - барысымыз,
Жетістікке бастайды әр ісіміз.
Егеменді елімізді көрсетеміз,
Жақсы оқу бәріміздің парызымыз.
Оқушыларды топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: (І. Өткен шаққа саяхат) /6 бет/
№ 5.
ІІІ. Білімін тексеру:
Сөйлемдерді толықтыр:
1. Үнді пілінің массасы – 7... (т)
2. Баланың салмағы - 36... (кг)
3. Тауық жұмыртқасының салмағы – 60... (г)
4. Ең кішкентай құс – колибридің салмағы - 35... (г)
«Кім жылдам?
1. Кітаптың 400 беті бар. Қыз кітаптың 1/8 бөлігін оқып шықты. Ол кітаптың неше бетін оқыды?
2. Телебағдарлама сағаттың 1/3 бөлігіне созылды. Сонда ол неше минутқа жүргізілді?
3. Пойыз 45 шақырым жүріп өтті. Бұл жолдың ½ бөлігі. Ол барлығы қанша шақырым жүруі тиіс?
4. Торт пісіру үшін 500 г қант керек. 7 тортқа қанша қант керек?
ІV. Жаңа сабаққа мақсат қою. /9 б/
1. Үш аптада қанша күн бар? Ш
2. Газет15 теңге тұрады, осындай 4 газет қанша тұрады? А
3. 2 жарым сағат қанша минутты құрайды? М
4. Ұзындық өлшем бірліктері? А
5. Астана қаласындағы «Бәйтерек» ғимараты 1997 жылы салынды. Л
6. Оның биіктігі....? 97 метр А
7. Құлып 3, 2 және 4 сандарынан құралған кодтың көмегімен ашылады. Белгілісі 400 – ден үлкен тақ сан. Осы кодты атаңдар? (423) Р
ШАМАЛАР Шамаларды пысықтау
V. Жаңа сабақ: (І. Осы шаққа саяхат) / 10 б/
№ 7. Біртіңдеп ірірек бірлікке көш.
9 000 000 000 мм =...... см =.... дм...=м.... =км
№8. Салыстыр:
"Кім тапқыр" ойыны
2 км 215 м 4 дм 9 см 2 мм 5215 м4 дм 9 см 2 мм
6 км 3000 м 100 000 мм 11 км
215 м 400 дм 5000 мм 260 000 мм
4 800 000см 40 км 3000 м 40 000 дм 2 000 000 мм
400 дм 500 см 34 м 70 дм 300 см 2000мм
6 м 7 дм 2 см 6 м 7 дм 1 см
№9 (ауызша)
½ бөлігін тап:
50 см, 500 м, 5 см, 5 мм.
¼ бөлігін тап:
2 см 5 мм, 25 см, 250 м, 2, 5 мм
№ 10. /13 б/
Сергіту сәті: Том и Джерри
№ 11
№12 ( ауызша)
Деңгейлік тапсырма:
І деңгей:
4 ²+ 5² = 16 + 25 =41
7² - 3² = 49 - 9 = 40
2² * 8² = 4 * 64 = 256
ІІ деңгей:
Велосипедші 24 км/сағ жылдамдықпен 4 сағат жүрді. Осы уақыт ішінде ол қанша қашықтықты жүріп өтті? S=VT = 24*4 = 96 км
ІІІ деңгей:
76 * Х = 38* 50
76 * Х =1900
Х =1900 / 76
Х =25
VІІ. Бекіту:
Бүгінгі сабақта не істедік?
Саған не ұнады?
Не қиын?
Не оңай?
VІІІ. Үйге тапсырма: (ІІІ. Келер шаққа саяхат)
№ 13. 241 бет.
Бағалау
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×