Сайтқа кіру Тіркелу

Құрама есептер шығару

Тақырыбы: Құрама есептер шығару (презентациясымен)
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың құрама есептер және оны шығару тәсілдері туралы білімдерін пысықтау, екі амалмен шығарылатын есептерді талдау, шығара білу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Ой өрісін - ынтасын, қызығушылығын арттыру, дамыту
Көрнекілігі: Слайдтар, парақшалар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмасын тексеру, сұрау, бағалау №5 (слайдтан тексеру)
Оқушылар, бастауыш сынып бойынша қандай апталық жүріп жатыр?
Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу.
1 - слайд. « Қызығушылығын ояту» (Ауызша)
51 - 1 56 - 50 48 - 8 38 - 8 85 - 5
60+5 49+40 20+30 40+50 30+40
( жасырын тұрған жауабын көрсету арқылы қорытындылау)
Жаңа сабақ:
(күннің жадын жазу, тақырыбын жазу)
Өткенді пысықтау: Құрама есептер деген не?
№1 (Ауызша) 2 - слайд
(9 - 5)+3= 7 (17 - 7)+3 = 13 (10+50)- 30 =30
9 -(5+3)= 1 17 -(7+3) = 7 (10+50)- 30 =30
9 - 5+3=7 17 - 7+3 = 13 (10+50)- 30 =30
Нені байқадық? ( Жақша мен жауаптарына тоқталу)
Топтық жұмыс: 3 - слайд
1 - топ №2. 87 бет (оқып орындау)
2 - топ: №3 а) (1 амалмен орындалатын есеп құрастыру және шығару)
3 - топ №3 ә) (2 амалмен орындалатын есеп құрастыру және шығару)
Әр топтан 1 оқушы тақтаға орындайды.
4 - слайд
1 - топ: Болғаны - 30
Кетті - 10
Келді - 5
Сыныпта болды -?
Шешуі: (30+10)+5=25 Жауабы: Сыныпта 25 бала болды.
5 - слайд
2 - топ: №3
а) Қыз балалар - 7
Ұл балалар -?, 3 - еуі артық
Барлығы -?
Шешуі: 7+3= 10 Жауабы: 10 ұл балалар

№3
ә) Шешуі: (7+3)+7 =17
Жауабы: Барлығы 17 оқушы
(Бұл құрама есеп)
6 - слайд
Сергіту жаттығуы: (Оқып, орындау) Жалғыз саусақ тіпті де,
Ұстай алмас жіпті де.
Он саусағым орамды
Қала салсақ жол салсақ.
Тақтамен жұмыс №4 7 - слайд
1 оқушыға оқыту
а) Шешуі: 30+10 =40
ә) Шешуі: 40+20=60 - бұлар жай есептер

Бұл жай есептерді құрама есепке айналдыруға бола ма?
Шарты:
1к - 30м
2к - 10м
3к - 20м
Барлығы -?
Шешуі: (30+10)+20=60
Жауабы: 60 м

8 - слайд. Өз бетімен жұмыс №5
Тиісті жерге жақша қой:
10+60 - 40=30 70 - 20+10=60 100 - 50 - 50 = 0
70 - 20+10= 40 80 - 30 - 30 = 20 100 - 50 - 50 =100
(жауаптарын оқушылар слайд арқылы өздерін - өздері тексереді, бағалайды)

9 - слайд №7. Көпбұрыштардың периметрін тап:
3 топқа 3 тапсырманы беру
1) Көпбұрыш дегеніміз не?
2) Ал көпбұрыштың периметрі деген не?
а) Р=3см+4см+3см+4см
ә) Р=10cv
б) Р =8см

10 - слайд Тест
1. Қосудың қасиетін тап:
А) ауыстырымдылық ә) терімділік Б) еселік
2. 30 бен 50 - дің арасындағы толық ондықты көрсет:
А) 20 ә) 40 б) 60
3. Ең үлкен екі таңбалы санды тап:
А) 90 ә) 100 б) 99
Қорытындылау: Біз бүгін құрама есептер шығардық
Үйге: №6, 87 бет
№8, 88 бет

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×