Сайтқа кіру Тіркелу

Шерхан Мұртаза Интернат қоймасы

«Сымбат»жеке мектебінің бастауыш мұғалімі
Алдабергенова Үзілдік Жомартқызы

Сабақтың тақырыбы: Шерхан Мұртаза. Интернат қоймасы.
Сабақтың мақсаты: Тұрар Рысқұловтың балалық шағының бір сәтінен мағлұмат беру қазақтың жазықсыз жалаға ұшыраған зиялылары туралы айту,танымдық білімін арттыру,ой-өрісін жан-жақты жетілдіру,жақсы-жаман қасиеттерді ажырата білуге тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: Мәтінге байланысты слайдтар, сөзжұмбақ,сызбалар.
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Үй тапсырмасын тексеру. С. Торайғыров. (1893-1920) ж
Кедей.
І топ – Мәнерлеп оқу.
ІІ топ – Жатқа айту
ІІІ топ – шығармашылық тапсырма.
1. Қазір кедей адам жоқ
2. Жатқа айту.
3. С. Торайғыров – қазақ халқының ХХ ғасыр басындағы аса көрнекті ақыны,ғажап ақыл - ойшылы. Ол – ұлы Абай дәстүрін жалғастырушы. Ол – қазақ халқының ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті аталатын тұтас дәуірдің айрықша ірі тұлғасы.

ІІ. Негізгі бөлім.
1. Жаңа сабақты хабарлау.
Автор жайлы қысқаша баяндау. Ш. Мұртаза 1932жылы Жамбыл облысының Жуалы ауданындағы Мыңбұлақ ауылында дүниеге келген. М. В. Ломоносов атындағы Мәскеу Мемлекеттік университетінің журналистика факультетін бітірді. Ол драматург,жазушы,журналист,қоғам қайраткері.
Ш. Мұртаза қай салада еңбек етсе де,халықтың жоқтығын жоқтаған. Ол «Бөрте мен Зөре», «Мылтықсыз майдан» әңгімелерін, «Қызыл жебе» романын жазды.
2. Сөзжұмбақ шешу арқылы біз кім туралы екенін білеміз.

1. Әл-Фарабидің туылған қаласы
2. Абайды әлемге танытқан кім?
3. «Дала жұлдызы»кім?
4. Шоқанның орыс досы кім?
5. А. Байтұрсыновтың әкесі қайда жер аударылды?

3. Т. Рысқұлов(1894-1943 қазіргі Алматы облысының Талғар ауданына қарасты Бесағаш деген жерде дүниеге келді. Мектепте үздік оқыған ол Пішпектегі ауыл шаруашылық мектебін бітіріп,Ташкенттегі мұғалімдер институтына түседі. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліске қатысады. 1917 жылы Әулиеатаға келіп большевиктер партиясына өтті.

4. Түсініксіз сөздермен жұмыс.
Интернат – алыстан қатынап оқитын балалар жататын үй.
Қойма – азық-түлік сақтайтын жер.

5. Оқулықпен жұмыс.
6. Топтық жұмыс
1. Рөлге бөліп оқу.
2. Сахналық көрініс
3. Кейіпкерлерге мінездеме беру
7. Әңгімеге ат қою.

ІІІ. Сабақты қорытындылау.
Атадан асыл ұл туса
Елінің қамын жейді.
Атадан жаман ұл туса
Елінің малын жейді.
Бағалау.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×