Психикалық дамуы тежелген топта өткен сабақ.(Монтессори әдісінде сабақ жоспарланбайды.)
Мақсаты:
• балаларды еркін тәрбиелеп, өмірге бейімдеу;
• өмірде өз мақсаты бар екенін қалыптастыру;
• балалардың өзінің үйреніп, өзін дамытуына жаңа мүмкіндіктер беру
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Балалар шеңбер жасап тұрады.
Монтессори маман қолындағы қоңырауды сылдырлатып:
- Ал, қанеки, балалар
Ойнайықшы сылдырмақ.
Әдемі, бізге сылдырлат,
Келесіге ойнап - ап,
Бере салшы сылдырмақ.
Қоңырауды балалар сылдырлатып, бір - біріне береді. Бұл жерде балалар бір затты бір - біріне беруді, өзара қарым - қатынасқа түсуді үйренеді.
Монтессори маман: Жарайсыңдар балалар. Енді қалаған аймақтарыңа барып, қалаған жаттығуларыңмен шұғылдануға болады.
Балалар еркін қимылдап, қалаған Монтессори құралын алып, ойнай бастайды.
Сол кезден бастап Монтессори маман бөлмеге үнтаспадан жәй әуенді жіберді.
Маман: Балалар, сендер өздерің де білесіңдер әуеннің басталғаны сабақтың басталғанын, ал тоқтағаны аяқталғанын білдіреді.
I бала Райымбек.
Райымбек саусақ бассейнін үстел үстіне әкеліп ойнай бастады.
Мақсаты: Ішіне әр түрлі ақ, қызыл фасолдар толтырылған ыдыстың ішіне жасырылған кішкентай ойыншықтарды табу.
Жанама мақсаты: Ұсақ моториканы және есте сақтау қабілетін дамыту.
Маманға бірге ойнайық дегенді ишарамен түсіндірді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.