Мақсаты:Тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыра отырып, оқушылардың есте сақтау, айтылым әрекеттерін қалыптастыру.
Міндеттері:
1. Жаңа сөздерді меңгерту;
2. Алған білімін заттарды, жануарларды сипаттау кезінде қолдануға үйрету
3. Әділ бағалауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар ағылшын тілінде түстерді ажырата алады
Шығармашылық қабілеттері іс - әрекетте көрінеді.
Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.
Негізгі бөлім: 1. Интербелсенді тақтадан түстермен таныстырып, түстерге байланысты бейне жазба көрсетіледі
2. Таратпа қағаздар таратылып, суреттегі заттардың қандай түсте болу керектігін ажыратып бояйды (топтық жұмыс)
3. - What is it? – Бұл не? (Интербелсенді тақтада берілген жануарларды түстерімен атайды)
- It is….
(Балалар өздері жауап беруі керек, егербалалар қиналса, мұғалім көмектесіп, бірнеше рет қайталайды).
4. – Балалардан қандай түс ұнайтыны сұралады:
• Who likes red/yellow/green/blue/orange color?
Балалар «I like» құрылымын қолданып жауап береді.
– I like red, yellow, blue, green, orange деп сұрақтарға жауап беретінін айтады.
5. Аудио жазба арқылы түстер туралы ән жаттау.
6. Екі бала тақтаға шығып ән айтып береді.
Әр тапсырманың соңынан кәмпитпен немесе смайликпен бағалап отыру.
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы,
Жыңғылды ауылы, "Ақ шағала" балабақшасының
ағылшын тілі маманы Төребаева Динара Тұрлыбайқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.