Сайтқа кіру Тіркелу

Затты тең екі бөлікке бөлу

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Әйтеке би кенті.
№7 «Балдырған» балабақшасының
тәрбиешісі: Әбдіхалық Жанат Алтынбекқызы

Затты тең екі бөлікке бөлу, бір бөлігін табу
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Математика
Мақсаты: Кез кезген затты көзбен мөлшерлеу арқылы бүтін заттың қақ ортасын тауып, екіге тең бөлуге болатынын аңғарту. Магнитті жемістердің түрлерін бөлдіру арқылы бүтіннің ортасын ортасын қақ бөлгенде ол тең екіге бөлінетіні, бүтіннің жартысы болатынына көздерін жеткізу. Балалардың танымдық шығармашылық сөйлеу іс-әрекеттерін біріктіріп дамыту. Ертегі арқылы бір-біріне деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. Жан-жақсы ойлау қабілетімен сұраққа жауап беру деңгейін арттыру. Ептілікке, аңғарымдылыққа тәрбиелеу.

Аквариумдағы балықтар

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Әйтеке би кенті.
№7 «Балдырған» балабақшасының
тәрбиешісі: Әбдіхалық Жанат Алтынбекқызы

Аквариумдағы балықтар
Білім саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Жапсыру

Мақсаты: Балаларға балықтардың түрлерін таныстыра отырып, тақырып бойынша білімдерін қалыптастыру. Тірі табиғатқа деген қызығушылықтарын, сүйіспеншіліктерін арттырып, оның әсемдігін сезіне білуге, оларға қамқор болуға баулу. Балықтардың дене мүшелері, тіршілігі және іс-әрекетімен таныстыру. Түрлі қию тәсілдерін қолданып, бірнеше бөліктен балықтың дене мүшелерін құрастырып жапсыру, іскерліктерін дамыту.
Әдіс-тәсілдері: Шаттық шеңбері, ойын, көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, ой қозғау, сергіту, бекіту, қорытындылау.

«Күшікпен таныстыру»

Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті
№7 «Балдырған» балалар бақшасының тәрбиешісі
Баймағамбетова Майра
ІІ кіші топ
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Айналамен таныстыру

Мақсаты: Балаларды белгілі бір заттың белгілері мен сипаттамалық ерекшеліктерін көру,есту, сезу негізінде дұрыс атай білуге, тірі табиғатпен қоғамдық өмірдің себеп-салдарлық қарапайым байланысын түсінуге, ересектердің көмегімен (күшікке) жануарға қамқорлық жасай білуге дағдыландыру.
Балаларды кедергілерден өту кезінде үйлесімді қимыл-қозғалыстарды сапалы орындау арқылы шапшаңдыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Балаларға шығармашылық ойын арқылы эмоциялық көңіл-күй сыйлау, баланың қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттыру, ақыл-ой, адамгершілік, имандылық тәрбиесін егу.

«3 және 4 сандарын салыстыру»

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті
№7 «Балдырған» балалар бақшасының тәрбиешісі
Баймағамбетова Майра
Ортаңғы «А» тобы
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Математика

Мақсаты: 3 және 4 санын салыстыру, санды қатар ретімен ауызша санауға жаттықтыру. Логикалық ойын, тапсырмаларды орындау арқылы баланың 3 және 4 саны көлемінде білімін арттыру. Сан қатарындағы алдыңғы және келесі санның орнын білуді үйретуді жалғастыру.
Көктем мезгілінің ерекшеліктерін аңғара отырып, оны күнделікті оқу іс-әрекетінде есте сақтап, сөз арасында байланыстырып айтуға үйрету. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

«Қоянды бақылап, таныстыру»

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті
№7 «Балдырған» балалар бақшасының тәрбиешісі
Баймағамбетова Майра
Ортаңғы «Б» тобы
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Айналамен таныстыру

Мақсаты: Өздері атап өткен ертеңгілік мерекелерді елестетіп еске түсіру арқылы қоян жылын анықтап алу. Оқу іс-әрекетінің мазмұнын бала санасына бағыттап оның қасиеттерін, ерекшеліктерін қоршаған ортамен тығыз байланыстырып баланың дербестігі мен шығармашылығының дамуына қолайлы жағдай жасау. Қоян мен көжектің өзара ұқсастығын, болмысын сипаттау арқылы баланың тілін дамыту. Затты жоңышқа, сәбіз,т. б. нақты атауымен атап,оның қасиеті мен сапасы туралы білімдерін толықтыру. Ойын ойнату арқылы баланың логикалық ойлауын, зейінін арттыру.

Отбасы мен балабақшының сабақтастығы және серіктестігі

Мақсаты: Ата-аналармен бірлесе отырып,баланың тұлғасын дамытуға бірыңғай білім беру кеңістігін қалыптастыру
Отбасымен бірігіп балардың өмірін қорғау, денсаулығын сақтау үшін қолайлы жағдай жасау
Баланың тұлғалық әрекетінің дамуы үшін отбасымен бірге эмоционалды жағдай туғызу, психологиялық жағынан кедергісіз жетілуін қамтамасыз ету.
Отбасының тәрбиесін, әдептерін, дәстүрлерді сақтауын ескере отырып, балаларды әлеуметтік ортаға қарым-қатынас мәдениетімен таныстыруға ықпал жасау.

«Балабақшам – терең мақтанышым»

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№ 7 «Балдырған» балалар бақшасының әдіскері
Қалжанова Рахима Сыдыққызы

«Балабақшам – терең мақтанышым»

Бүгінгі таңда білім реформасының түпкілікті жүзеге асуының басты шарты – жаңа технологияны тиімді пайдалануда педагогтар қауымынан іскерлікті, ізденімпаздықты, кәсіби деңгейлерінің жоғарылығын талап етсе, сонымен қатар қоғамның басты мәселесі бүлдіршіндердің денсаулығын нығайта отырып, оқу-тәрбие үрдісін жаңа технологиялар негізінде жетілдіру және бәсекеге қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу болып отыр.

Тәрбиешілерге кеңес

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№ 7 «Балдырған» балалар бақшасының әдіскері
Қалжанова Рахима Сыдыққызы

Мектеп жасына дейінгі балалардың зейіннің әртүрлі қасиеттерін
зерттеуге арналған әдістемелер.

Мектепке дейінгі шақта зейіннің, естің, қиялдың дамуында көптеген ұқсастықтар бар.
Егер сәбилік шақтың өзінде қабылдау мен ойлау іс-әрекеттері ретінде анықтауға болатын бағдарлау іс-әрекеттерінің ерекше формалары ретінде бөлінсе, мектепке дейінгі шақта мұндай іс-әрекеттер үздіксіз күрделене және жетіле түсуі, ал зейін, ес, қиял ұзақ уақыт жеке сипат ала алмайды. Бала бірдеңеге назар аударарлықтай көргені мен естігенін жадында сақтарлықтай, бұрын қабылдағанының аумағынан шығарлықтай арнайы іс-әрекеттерді игере білмейді. Мұндай іс-әрекеттер тек мектепке дейінгі шақта қалыптаса бастайды

Тәрбиешілерге кеңес

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№ 7 «Балдырған» балалар бақшасының әдіскері
Қалжанова Рахима Сыдыққызы

Мектеп жасына дейінгі балалармен психодиагностикалық жұмыстарының негізгі принциптері.

«Баланы жан-жақты етіп тәрбиелеу үшін оны жан-жақты білу керек» деген белгілі педагог Г.Д.Ушинский көрегендігін басшылыққа ала отырып, педагогикалық үрдісті психологиялық қызметпен ұштастыра жүргізе отырып осы бағытта біршама жұмыстар атқарды. Нақты фактімен келтірер болсақ: мектеп жасына дейінгі балаларының процестерін даму деңгейін анықтау мақсатында отандық психолог Р.С.Немовтың «Ғалымдық процестердің дамуы» методикаларын қолданып, психодиагностикалық зерттеу жұмыстары жүргізілді. Психодиагностикалық зерттеу жұмысынынң өзектілігі балалардың қабылдау, ойлау,сөйлеу, есте сақтау, қиял, зейін әрекеттерінің даму дәрежесінің қай деңгейде екендігі жөнінде қажетті деректер берді. Баланы диагностикалық тексеру алдында онымен алғашқы байланысты орнату үшін, кез-келген тақырыпқа диагностикалық сұхбат жүргізу қажет.

"Ғарышқа саяхат"

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№ 7 «Балдырған» балалар бақшасы
Айналамен таныстыру
Ортаңғы «а» тобы
Тәрбиеші: Серікбаева Клара

« ҒАРЫШҚА САЯХАТ»
Мақсаты: білімділік:
Көктем туралы білімдерін толықтыра түсу, көктем ерекшеліктерін мерекелерді
естеріне түсіре отырып әңгімелету.Ғарыш,ғарышкер туралы түсініктерін қалыптастыру және мағлұмат беру. Сөздік қорларын байыту.
Дамытушылық:
Есте сақтау қабілеттерін,ой-өрістерін,зейіндерін,көріп тану қабілеттерін дамыту
дүниетанымдарын кеңейтіп,қиялдарын шарықтату.
Тәрбиелік:
Табиғат сұлулығын сезінуге,оны қорғауға,батылдыққа,адамгершілікке,ұжыммен бірлесіп әрекет жасауға тәрбиелеу.
загрузка...
Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Күнделікті сабақ жоспары, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, ана тілі, ашық тәрбие сағаты, ағылшын тілі, ағылшын тілінен сабақ жоспары, бала-бақша, балабақша, балабақшаға арналған, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертеңгілік, математика, презентация, сабақ, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, технология, тәрбие, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, әдебиет, әдебиеттік оқу

Барлық тегтерді көрсету