Мақсаты: 1. Ою – өрнектің түрлерімен таныстырып, оның бүктеу және қию әдістерін үйрету; 2. Оқушыларды халқымыздың салт – дәстүріне, қолөнеріне терең үңілдіріп, ой - өрісін дамыту;
Әрбір адамның досы бар. Досың болса, досыңмен әнгімелесесің, бірге сабақ дайындайсың, бірге ойнайсың. Қиын кезде досың көмектеседі. Бірақ достар әр түрлі болады.
Ә. Байтанаевтың сын еңбегіне сүйене отырып әдеби талдау жүргізіледі. Көркем эпитет, өткір теңеу, ұнамды метафора, кейіптеу, орында әсірелеу Жамбыл шығармаларына тән ерекшелік, Жамбыл поэтикасының басты элементтері. Бұл элементтер Жамбыл өлеңдерін тек әдемілік жағынан байытып қана қоймайды, олар шығарманың идеясын айқындай түседі.
Бабаларымыздан қалған асыл қазынамыздың бірі – ұлттық қолөнер. Ұлттық қолөнеріміздің өзі бірнеше түрге бөлінеді: киіз басу, тігін тігу, тоқыма өнері, зергерлік бұйымжасау, кілем тоқу, ер - тұрман жасау, ағаштан ойып бұйымдар жасау, кестелеп тігу, ұлттық киімдер дайындау, т. б.
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Ақшұқыр селосы, М. Әбдіхалықов атындағы мектеп – гимназиясының бейнелеу өнері пәнінің мұғалімі Даулетбаева Нағима Қожабайқызы
Сабақтың мақсаты: Ертегілер кейіпкерлерін таныту, оларды дұрыс ажырата білуді үйрету. Қуыршақтардың тапсырмаларын орындай отырып, заттардың орнын табу. Есте сақтау, ойлау, сөйлеу қабілеттерін арттыру. Алған тәлім - тәрбиесін өмірде өз орнымен қолдана білуге тәрбиелеу.