развитие любознательности, внимания, памяти; наработка навыков нешаблонного и логического мышления при решении нестандартных задач; повышение интереса к предмету; воспитание настойчивости, воли, умения работать в коллективе.
С древних времен людям приходилось не только считать предметы (для чего требовались натуральные числа), но и измерять длину, время проданные товары. Не всегда результат измерения или стоимости удавалось выразить натуральным числом. Приходилось учитывать и части, доли меры. Так появились дроби.
Тип урока: продолжение изучение нового материала. Цели урока: познакомить учащихся с программой Inkscape и интерфейсом редактора и помочь освоить общие приемы работы с векторными изображениями редактора
Қорғаныстағы жауынгердің негізгі міндеттері туралы білімдерін пысықтау. Оқушылардың ой - өрісін, іскерлігін, шығармашылық қаблетін және АӘД пәніне қызығушылығын арттыру.
Студенттердің психологиялық даму ерекшеліктері тұлғалық ақыл - ой қасиеттерімен қатар өзіндік іс - әрекет ерекшеліктерімен бейнеленеді. Студент проблемасын ерекше әлеуметтік - психологиялық жас ерекшелік категориялары ретінде негізгі еңбектердің бірі Б. Г. Ананьевтің психологиялық мектебі.
Психикалық құбылыстар бізді қоршап тұрған сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының мидағы әр түрлі бейнелері болып табылады. Олар көпшілігімізге өз тәжірибемізде жақсы мәлім, тілімізде жиі кездесетін ұғымдар. Студенттердің даму ерекшеліктерін анықтау - тұлғалық қасиеттері үшін ерекше маңызды, бұл қасиеттер көптеген субьектінің мінез-құлқын шаттандырады. Әсіресе сессия кезеңінде студенттерде мазасыздану процесі басым болады.
Сабақтың мақсаты: а) білімділік мақсаты: геометриялық денелер тобын кескіндеп, олардың проекциясын түсіруге, логикалық ойлауға қалыптастыру ә) дамытушылық мақсаты: геометриялық денелермен таныстыра отырып, оқушылардың ой өрісін, ойлау қабілетін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың мақсаты: Оқушылар алған білімдеріне түсінік беру. Білімділік мақсаты: Оқушы білімін тексеру, тапсырмаларды орындау, жануарлар жайлы кеңірек ұғым қалыптастыру. Төрт түлік малдың пайдасы қасиеттерін ертегі арқылы ұғындыру.