Бастауыш сынып мұғалімінің құзыреттілігін дамыту - нәтижелі білім беру факторының бірі. Жүсіпбек Аймауытовтың «Мектеп бітіріп шыққан соң бала бүкіл әлемге, өзгенің және өзінің өміріне білім жүзімен, ашылған саналы ақыл көзімен қарай білсе, міне, білімділердің көздейтін түпкі мақсаты - осы.
Сынып сағатының мақсаты: Оқушылардың әр пән бойынша білім, білік дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Әр пәнге деген қабілеттерін арттыра отырып оқушыны жан - жақты, білімді, тәртіпті етіп тәрбиелеу.
Шығармашылық жұмыстар орындату арқылы мағыналары бір – біріне қарама қарсы сөздердің антоним болатындықтарын ұғындыру, антоним сөздерді бір - біріне салыстыра отырып, анықтамасын оқушылардың өздері ойланып шығаруға бағыт беру,
Бұл шығармашылық жобада түйменің пайда болуы, оның алғашқы нұсқалары мен кейінгі жетілдірілген түрлері туралы қызықты тарихи деректер бар. Сондай - ақ түйменің кейбір құпиялары жорамал болса да шындыққа жанасатыны туралы дәйектер келтірілген. Түйменің адамзат өркениетінің ажырамас бөлшегі екендігі нақты дәлелдермен ұштастырылған.
Тіл кемістігі дегеніміз сөйлеу қабілетінің психофизиологиялық механизмінің бұзылу салдарынан сөйлеушінің сөйлеу тілінің қоршаған ортаға тән мөлшерден ауытқуын айтады.
Сабақтың мақсаты: балаларды қоршаған ортамен таныстыру. Көктем мезгілінің ерекшелігімен, табиғат сұлулығын сезіне білуге, сондай - ақ балаларды табиғатты аялауға, Отанын, елін, жерін құрметтеуге тәрбиелеу.
Қоғамдық өмір құбылыстарымен байланысты адамгершілік қағидаларын, түсініктерін, өзін - өзі ұстау мәдени дағдыларын қалыптастыру. Баланың ұжымда, балабақшада, қоғамда қазіргі өзгермелі дүниеге бірдей бейімделуге үйрету, сыйластыққа тәрбиелеу.
Ел тарихын білудің маңызын ұғындыру; Қазақстан тарихы пәні бойынша алған білімдерін саралау арқылы өзіндік көзқарастар қалыптастыра отырып ой - өрістерін дамыту; Оқушыларды елжандылыққа, Отансүйгіштікке баулу.
Мақсаты: Қоғам қайраткері, Маңғыстаулық Сайын Нәдірұлы Шапағатовтың өмірімен таныса отырып, ұлт жанашырының қоғамға қосқан өлшеусіз еңбектерін танып білу;