to develop the pupil’s habits of the oral speech, to develop pupil’s creative and logical abilities, understanding, reading and writing, grammar and lexical skills.
Мұхтар Әуезов Абай туралы төрт томдық “Абай жолы” роман – эпопеясын жазған. Онда Абайдың бүкіл өмір жолы: балалық, ересек шақтары, шығармашылық жағдайы, сол кездегі қазақ өмір – тұрмысының ерекшеліктері баяндалған.
Ұлттық ойындардың мәнін, мақсатын теориялық және іс жүзінде ұғындыру, асықтың түрлерімен ерекшелерімен, ұлттық ойын түрлерімен таныстыру. Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, ұлттық сана сезімді ұялату, білімін дамыту
Оқушыларды қазіргі заман талабына сай қолөнер бұйымын жасауды үйрету, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа, өздігінен ойлау қабілеттерін және саусақ қимылдарының шеберлігін дамыту
Алоэ және аспидистра өсімдіктерінің құрылысымен таныстыра отырып, олардың айырмашылығын көріп, айтып беруге үйрету. Өсімдіктің өсуіне жарық, ылғал, ауа, қалыпты температура және адамдар күтімінің қажеттілігі туралы түсініктерін кеңейту. Бөлме өсімдіктерін күтіп - баптай білуге баулу.
The objectives: 1. to increase pupils ’word - stock with the help of new words 2. to challenge pupils to use active vocabulary through a number of speech exercises based on new theme. 3. to develop their thinking abilities and oral speech
«Уақытша тұратын жер» деген не? Енді бұл түсінік «Халықтың көшіп-қонуы туралы» Заңның 1-бабында жазылған: «уақытша болатын (тұратын) жер – тұрғылықты жер болып табылмайтын және адам уақытша болатын (тұратын), мекенжайы бар ғимарат, үй-жай не тұрғынжай».
Қазақ ұлты негізінен ұрпақ қамын басты мақсат етіп қойып, балалардың нағыз азамат болып қалыптасуына аса зор мән берген. Нәтижесінде дәстүрлі бала тәрбиесінің басты құралы ретінде ұлттық ойынды орайластырып, дамытып отырған.