confirming relative clauses, to teach students put questions, make them get addicted to write correctly, to enlarge students` vocabulary, to work with a new text, to bring the students up to respect the country of the language they learn to develop the speech
Мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, тілдерін дамыту ата - аналармен бірге мерекелік көңіл - күй арқылы оқуға, білімге деген қызығушылық арттыру өз өнерлерін ата - аналарға көрсету. Бүгінгі өтілетін арқылы білім - біліктерін, дағдыларын көрсету.
Мақсаты: оқушылардың бір - бірімен қарым - қатынасын жақсарту, оларды адалдыққа, достыққа, шыншылдыққа, тәрбиелікке үйрету, ұсақ қол маторикасын дамыту.
Мақсаты: мұғалімдер арасында қарым - қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл - күйден арылу, күш - қуат жинау, өзін - өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу.
Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу ерекшелігі? Құрамындағы жай сөйлемдерінің алғашқысы тиянақсыз болып, соңғысына бағына байланысқан құрмалас сөйлемнің түрі.
«Ер Тарғын» жырының 2 нұсқасы бар. Олардың біріншісі 1862 жылы Қазанда Н. Ильминскийдің Марабай ақыннан жазып бастырған нұсқасы болса, екіншісі В. Радловтың Қырым елінен жинап, өзінің 9 томдығының 7 - томына енгізген «Ер Тарғын» атты әңгімесі. Біздің кеңірек танысатынымыз – Марабай ақынның нұсқасы.