Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) Ғылыми стильдің қолданылуын, мақсаты мен тілдік құралдарын ұғынады, тіл мәдениеті, логикалық ойлауы дамиды, іскерлік шеберліктері артады.
Сабақтың мақсаты: а) омонимдер туралы түсінік беру, осы ұғымға тән ерекшелікті қамту; ә) омонимдер мен көп мағыналы сөздерді бір - бірінен ажырата білуге, олардың мәнін дұрыс ұғынуға баулу;
Сабақтың мақсаты: - білімділік: Мысалдар беріп талдату арқылы белгілеріне қарай топтастырып, омонимдердің анықтамасын оқушылардың өздеріне қорытып шығарту;
Сабақ мақсаты: Білімділік: Көркем туындыны түсініп, мәнерлеп оқуға және идеялық - тақырыптық негізін, ой астарын түсінуге үйрету, поэманың тереңіне бойлату, ақынның образ жасау шеберлігін ұғындыру.
Шығармаға арқау болған оқиғалар ХХ ғасырдың басындағы қазақ өлкесінде жиі кездесетін жас қыздардың қалың малға сатылып, сүймеген адамдарына ұзатылуы, олардың теңдік үшін күрес мәселелері суреттеледі.
Білімділік: Оқушыларға жалаң және жайылма сөйлемдер туралы түсініктерін еске түсіріп қайталау Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыра білуге үйрету, сөйлемдегі сөздерді сөйлем мүшелеріне дұрыс талдай білуге дағдыландыру.
Шымкент – Қазақстанның көне қалаларының бірі. Тарихи деректерге сүйенер болсақ, қала б. з. д. II ғасырда салынған. Шымкент қаласы Ұлы Жібек Жолы керуен көшінің жолында орналасқан.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тыңдалым материалдарының мазмұнын тірек сөздер арқылы түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерге «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мысал келтіреді. Өз ойларын еркін жеткізеді.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 1. 1. 2. 1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1. 1. 4. 1. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.