Сайтқа кіру Тіркелу

Ғажайып МИФ кафесі

Мақсаты: математика және информатика пәндеріне қызығушылығын арттыру; өтілген тақырыптарды қайталау; творчестволық белсенділігін арттыру.

Анимациялық графиканы құру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме 5. 3. 2. 2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну
5. 3. 3. 1 - ойын ортасындағы программалау кезеңінде тармақталу командаларын қолдану (Лого, Scratch)

Ақпараттық технологияның информатика сабағында оқушылардың өзіндік танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға тигізетін әсері

Ақпараттық-коммуникациялық технологияның келешек ұрпақты жан-жақты білім алуына, іскер әрі талантты, шығармашылығы мол, еркін дамуына жол ашатын педагогикалық, психологиялық жағдай жасау үшін де тигізер пайдасы аса мол.

Модель және модельдеу

Оқушыларды модель және модельдеу түсінігімен таныстыру
Оқушылардың қоршаған ортадағы модель түрлерін анықтай білу қабілеттерін дамыту.

Есептеуіш техниканың даму тарихы

Есептеу құрылғылары пайда болмай тұрып, адамдар әр түрлі есептеуді жүргізу мүмкіндіктерін іздеді. Бұл үшін олар қол саусақтарын, тастарды, ағаш таяқшаларды пайдаланды. Олар тастарды үйіп немесе қатарлап санап есептеулер жүргізді.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, математика, математикадан сабақ жоспары, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету