Педагогтардың кәсіби біліктілігін жаңа бағытта арттырып, білім мазмұның жаңартып, тиісті әдіс – тәсілдерді қолданып, әдістемелік негіздерді қалыптастыру.
Балаларға негізгі түстерді топтастыруға үйрету: қызыл, сары, жасыл. Балалардың түсті қабылдау және түс туралы түсініктерін жетілдіру. Көру арқылы есте сақтау және қиял, ойлау қабілеттерін дамыту.
Упражнять детей в классификации предметов по общим признакам, употреблении обобщающих слов; Учить устанавливать простые закономерности и делать выводы;
Ойын – мектеп жасына дейінгі кезеңде басталып, адаммен өмір бойы ілесіп жүретін ерекше қызмет түрі. Қазақ халқында «баланы ойын өсіреді» деген даналық сөз бар.
Мақсаты: Балаларды оттың және судың адам өміріндегі маңызын, пайдасын, және зиянын, пайда болу жолдарын ұғындыру. Сонымен қатар оттың тілсіз жау екендігін ұқтыру.
Ертеде Атай мен Әжей болыпты. Бір күні атай әжейден бауырсақ пісіруін сұрапты. Әжесі қапшықтың түбін қағып-қағып бауырсақ пісіріпті. Оны суытайын деп терезенің алдына қойыпты. Ол өте әдемі сарғыш түсті болып пісіпті. Іші пысқан бауырсақ әндете жөнеледі.
Табиғат жайлы түсінігін тереңдету, жалпы табиғат жайлы мағлұмат беру, барлық тыныс тіршіліктің бастауы, көктемнің ерекшелігін байқату, табиғатты қорғау, оларды қарсы алу.