Мақсаты:
топта жағымды эмоционалды көңіл - күй қалыптастыру;
үлкен - кіші ұғымын қалыптастыру;
адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру: сыпайылық;
Құрал - жабдықтар: «Теремок» суреті; ойыншықтар, немесе суреттер – Сары маса - Пискун, Шыбын - Гориуха, Шегіртке - Кузя, Инелік - Кудесница, Шынжыр табан - Кішкентай, қызыл қоңыз; бланкілер - қара нүктелері жоқ түрлі - түсті қағаздан жасалған қызыл қоңыздар: А4 түсті қағаздан жасалған үлкен жасыл парақ қара пластилин жұмсақ; қызыл құлпынай (суреттер).
1. Сәлемдесу
Сәлем жігіттер! Бүгін бізге тағы бір ертегі қонаққа келді. Ендеше ертегіні тыңдауды жалғастырайық? Бірақ біз бастамас бұрын, біз бір - бірімізге есімдерімізді тағы бір рет еске саламыз, біз мұны әдеттегідей әдеттен тыс түрде жасаймыз: біз өз атымызды атаймыз, содан кейін осы сиқырлы күлкілі қоңырауларды соғамыз (балалар кезекпен олардың атын атайды және қоңыраулар соғылады) Тамаша, балалар, сондықтан есімдерімізді еске түсірдік. Енді ертегіні тыңдауды жалғастырайық? (психолог кезек - кезек шыбын, масаны, шегіртке, инелік пен құрттарды шығарып, ертегіні айта бастайды, сюжетті ойнайды).
Ертегі:
Бірде Мұха - Гориуха, Комар - Пискун, Шегіртке - Кузя, Инелік - Кудесница және Шынжыр - Кішкентай, үстел басында отырып, ромашка қосылған дәмді түймедақ шайын ішіп отырғанда, кенеттен жақын жерде біреудің қатты жылап жатқанын естіді. Біздің тамаша кішкентай үйіміздің тұрғындары қатты таң қалды және не болғанын білуге шешім қабылдады. Олар кішкентай үйден шығып, жылап тұрған адамды іздеуге асығады. Олар әр жапырақтың астына қарады, әр ағашқа қарады және үлкен және үлпілдек жасыл бұтаның астында бақытсыз жылайды.
«Сәлеметсіз бе, - деді Мұха - Гориуха, - сіз кімсіз? Ал сен неге қатты жылайсың?»
- «Сәлеметсіз бе! - деп жауап берді қызыл қоңыз
- Менің атым Қызыл қоңыз, менің кішкентай балаларым шашырап кетті, мен оларды құлпынайдың арасынан таба алмай жатырмын, өйткені оларда әлі қара нүктелері жоқ, олар қызыл жидектерге өте ұқсас болғандықтан мен жылап жатырмын. - және қызыл қоңыз бұрынғыдан да қатты жылады.
– Кішкентай үйдің тұрғындары – «Қайғырма – қызыл қоңыз, біз сізге көмектесеміз, тек алдымен бір - біріңізбен танысайық. Біз: Шыбын - Гориуха, сары маса - Пискун, Шегіртке - Кузя, Инелік - Кудесница және Шынжыр - Шағын. Сізбен танысқанымызға өте қуаныштымыз»
«Танысқаныма қуаныштымын, - деді Қызыл қаңқы, тынышталып, - мейірімділігіңіз бен жауап бергеніңіз үшін рахмет, бұл үшін мен сізге алғысымды білдіргім келеді және менің сүйікті ойынымды ойнауды үйреткім келеді.
Балалар, біз де ғимарат тұрғындарымен ойын ойнайық, мен сендерге тақпақ оқып, қимылдарды көрсетемін, ал сендер менен кейін қайталайсыңдар:
3. Қызыл қоңыз (алақандар ырғақты тербеледі)
Аспанға ұш - ұш (қиысқан қолдарыңызбен толқын жасаңыз)
Бізге нан әкеліңіз (олар өздеріне қолдарын бұлғайды)
Ақ - қара (қарнын сипап, алдымен сол, содан кейін оң қолмен)
Тек күйіп кетпегенін! (сұқ саусақпен шайқау)
4. «қызыл қоңызға арналған нүктелерді» мүсіндеу
Үй тұрғындарының қызық ойынын ойнауды қызыл қоңыз үйретті, барлығы өте көңілді, күлді және күні бойы жақсы көңіл - күймен зарядталды. Және бәрі ашық далаға шашырап кеткен қызыл қоңыздың балаларын іздей бастайды.
Балалар, біз оларға да балаларды іздеуге көмектесеміз бе? (балалар құлпынай арасына қызыл қоныздың бланкілерін жинайды).
- Ой, балалар, біз қандай тамаша балалармыз, ізденуді қаншалықты тез жеңдік, балалар енді адасып қалмас үшін біз оларға ермен саздан қанаттарына нүктелер жасаймыз (балалар, жетекшінің жетекшілігімен). психолог пен мұғалім кішкентай ермен саз шарларын орап, оларды бланкілердің қанаттарына жабыстырыңыз).
Біз қандай жақсы ізденушіміз екенбіз, балаларды тауып алып, енді жоғалтып алмауға көмектестік, балаларды мына жасыл парақша - мүгедек арбасына отырғызып, Лайбушка – Қызыл басқа берейік. (балалар ледибугинді қағазға жапсырады).
Балалар, қызыл қоңыз өте қуанышты және риза. Ол сіздің көмегіңіз үшін алғыс айтқысы келеді (психолог балаларға ойыншық немесе қоңыздың суретін әкеледі және әр балаға көрсеткен көмегі үшін алғыс білдіреді).
Ал біздің кішкентай үйіміздің тұрғындары қызыл қоңызды өздерімен бірге тұруға шақырды, содан бері Мұха - Гориуха, Комар - Пискун, Шегіртке - Кузя, Инелік - Кудесница, Шынжыр табан - Кішкене және қызыл қоңыз бірге тұра бастады.
5. Қоштасу
Балалар, бүгін біздің ертегіміз аяқталды, ал бізге мұнара тұрғындарымен қоштасатын кез келді.
«Сау болыңыз!» және біздің кейіпкерлерімізге қолам сілтеңдер (психолог балаларға қолын бұлғап, кетіп қалады
«Қызыл қоңыз және оның балалары»
- Anar99
- 3 қараша 2021
- 1290
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Қызыл қоңыз, үлкен - кіші ұғымын қалыптастыру, балабақша, психолог
Ұқсас жаңалықтар:
Түрлі-түсті бояулар әлемі
Мақсаты: Білімділік: балаларды түстермен таныстыру және түстерді ажырата білуге үйрету....Құмырсқа туралы ертегі
Жем іздеп шыққан құмырсқа жол үстінен бір дән тауып алыпты....«Көңілді қоңыздар» жаттығуы
«Бейнеу сауықтыру балабақшасы» ММ Аудандық семинар күннің ІІ жартысындағы сауықтыру – шынықтыру шаралары Тәрбиеші: Төлегенова Р....Жаңа үлгідегі: Қызыл телпек ертегісі
ШҚО, "№ 22 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ № 2 "Еркетай" толық күнді шағын орталық топ тәрбиешісі Бекишева Айнагуль Булатовна...Қуыршақтардың киімдерінің түстері
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, № 23 «Балауса»мектепке дейінгі гимназиясының 2 санатты тәрбиеші: Шахметова Анар...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.