Сайтқа кіру Тіркелу

Импульстің сақталу заңы

Сабақтың тақырыбы: Импульстің сақталу заңы. Реактивті қозғалыс
Мақсаты: Импульстің салыстырмалы шама екені, ал импульстің сақталу заңы барлық инерциялық санақ жүйелерінде орындалатындығы жайлы мәліметтер беру. Тың мәліметтер бере отырып, теорияны практикамен ұштастыра білу.
Оқыту нәтижесі: Импульстің сақталу заңы, реактивті қозғалыс туралы білімі қалыптасады, өз ойын ашық жеткізе алады, топта жұмыс жасауы қалыптасады;
Түйінді идеясы: Импульс, реактивті қозғалыс, зымыран.
Әдіс – тәсілдер: Сыни ойлау, АКТ, топтық, жұптық және жеке жұмыс, оқыту мен оқу үшін бағалау, жаңа әдіс – тәсілдер, дарынды, талантты балалар
Сабақтың мазмұны:
Интерактивті тақта Амандасу
А) Оқушылармен амандасу, «Шаттық шеңбері» тренинг арқылы класқа жағымды қарым – қатынас орнатуға ықпал ету Оқушылар орындарына тұрып «Шаттық шеңбері» тренигі арқылы бір – бірлерімен амандасып, жақсы сөздер айтып ынтымақтастық қарым – қатынас орнатады
Суреттер Топқа бөлу.
Туған айлары бойынша қатарға тұрғызып, топқа бөлу. Туған айлары бойынша қатарға тұрғаннан кейін 6 адамнан топқа бөлініп отырады.
Интерактивті тақта, суреттер Қызығушылықты ояту.
«Сиқырлы қобдиша» әдісі Оқушылар қобдишадан сұрақтар алып жауап береді Бағдаршам түстері бойынша
Оқулық, плакаттар, маркерлер 4 топқа тақырыпшалар бөлініп беріледі.
І топ – §20
ІІ топ – §21 І, ІІ тақырыпшалар;
ІІІ топ – §21 ІІІ тақырыпшалар;
ІV топ -§21 IV, V тақырыпшалар.
Тақырыпшалармен алдымен жеке, кейін топта талқылайды, таныстырылым дайындайды
Топтардың таныстырылымдарын қорғату Берілген тақырыпшалар бойынша әр топ таныстырылымдарын қорғап шығады. 2 жұлдыз 1 тілек,
3 шапалақ
Сергіту сәті
Интерактивті тақта, дәптер Топқа тақырып бойынша деңгейлеп 3 есеп беріледі.
Уақыт өткеннен кейін есептердің жауабын тақтаға шығарып қойылады
Оқушылар бірлесе отырып, дәптерлеріне есептерді шығарады.
Оқушылар жұптасып, дәптерлерін бір – біріне алмастыру арқылы есепті тексереді
Жұптық бағалау
Слайд Синкуейн әдісі бойынша «Зымыран» сөзіне 5 жол өлең құрастыру
Оқушылар «Зымыран» сөзіне жеке, сосын жұпта, соңында топта 5 жол өлең құрастырып, таңдаулысын топ алдында оқиды. Қол шапалақтау арқылы
Үйге тапсырма §20, 21 17 - жаттығу(1, 3, 5)
«Ғарыш саласының қазіргі жетістігі» эссе жазу
Мен бүгін... (аяқталмаған ой, сөйлемді аяқтау)
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×