Сабақтың тақырыбы: Музыка әлемінде
Мақсаты: 1. Оқушылардың музыкаға, өнерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру мақсатында,
«Миллион кімге бұйырады» ойынының ізімен музыкалық сұрақтар қоя отырып, жауап алу.
2. Ынта - ықылас, қызығушылық сезімдерін сайыс арқылы дамыту.
3. Өнерлі өрендерді музыка әлеміне жетелеу.
Түрі: сайыс сабақ
Көрнекілігі: суреттер, мультимедиа, плакаттар
Іс - шараның өту барысы:
I Мына сөздерге сәйкес сөздер тап:
Роза, Шара, Дина, Бұқар
/ биші, әнші, жырау, күйші/
Осы сұраққа ең шапшаң жауап берген 1 оқушы ойынға қатыса алады.
II. Ойынға қатысушы музыкалық сұрақтарға жауап беруі тиіс.
3 мүмкіндігі бар: 50/50, залдан көмек сұрау, телефонмен байланыс.
Қазақ халқының аспапта (домбырада) орындайтын музыкалық жанрдың түрі?
а ) ән ә) би б) күй в) жыр 200
2 Нәресте дүниеге келгенде жасалатын алғашқы той
а) шілдехана Ә) тұсаукесер Б) бесікке салу в) тоқымқағар 400
3 Әнді шығаратын адам
А) Вокалист Ә) сазгер б) ақын в) әнші 500
4. Елдің жырын жырлаған,
Қайғысын да толғаған.
Домбырасыз ешқашан,
Жүрекке ем қонбаған.
А) Төлдер Ә) Домбырасыз сән қайда б) Елім - жырым в) Домбыра 700
5. «Алатау», «Аман бол, шешем, аман бол», «Сарыарқа» күйлерін шығарған күйші
А) Дәулеткерей ә) Дина б) Құрманғазы в) Тәттімбет 900
6. Әнімен қоса билеуге келетін күй
А) Қосалқа ә) Қамажай б) Келіншек в) Еркесылқым 1000
7Ми нотасы музыкалық 5 сызықтың нешінші сызығында орналасқан
А) 1 Ә) 3 Б) 4 В) 5 1200
8 Мына суреттегі тұлға кім? 1500 Дина
9 Өзі құстың да аты, әннің де аты
А) Әуіппай ә) Маңмаңгер б) Қараторғай в) Бұлбұл 2000
10 Сызылған үні, сүйкімді тілі,
Үрлесең ойнайтын аспаптың бірі
А) Қылқобыз ә) Домбыра, б) сыбызғы в) Дабыл 2200
11 «Қазақтың бұлбұлы» атанған атақты әнші
А) Күлаш Байсейітова ә) Роза Бағланова б) Шара Жиенқұлова
В) Мақпал Жүнісова 5000
12 Оркестрді кім басқарады?
А) Әнші ә) концертмейстер б) дирижер в) артист 10000
13 «Отырар сазы» оркестрінің дирижері
А) Н. Тілендиев Ә) Е. Брусиловский б) Ш. Қалдаяқов в) М. Әлімбаев 20000
II Мына сөздерді дұрыс орналастыр
/ Жол ашқан, ұрпаққа, жерім бар, кең байтақ /
Ұрпаққа жол ашқан кең байтақ жерім бар /Әнұран
1, Әнді айтар алдында қайда қараймыз?
А) Мұғалімнің қолына ә) Дәптерге б) Тақтаға в) нотаға 200
2. Мына күйдің аты / күй тыңдату/
А) Кішкентай ә) Балбырауын б) Ақсақ құлан в) Сарыжайлау 400
3 Мына сөздер қай әнде кездеседі?
Угай - ай,
Ән салшы – ай
Бір бала ай
А) Бипыл ә) Бір бала б) Қамажай в) Қалқатайдың дауысы - ай 500
4. Ұлы күйшілер өзіне ардақты, жақын адамдарына, жора - жолдастарына арнап күй шығарған. Ондай күйлерді қандай күйлердің тобына жатқызасың?
А) тарихи, ә) арнау б) қоштасу в) аңыз - күйлер 700
5 «Жасыл жайлау», Жайылып жүрген малдар. Көгорай шалғын жер. Көз ұшында тау. Алыстағы ауыл. Осы сурет қай күйді тыңдағанда көз алдың келеді?
А) Сары жайлау ә) Ел айрылған б) Саранжап в) Кішкентай 900
6. Соль нотасы нешінші сызықта орналасқан?
А) 1 ә) 2 б) 3 в) 4 1000
7 Қай күйші өзінің анасына арнап күй шығарды?
А) Махамбет ә) Тәттімбет б) Құрманғазы в) Асанқайғы 1200
8 Музыкалық шығарманың шарықтау шегі
А) вариация ә) кульминация б) вибрация в) канон 1500
9 Мына суреттегі тұлғаны табыңыз 2000
10 «Сегіз аяқ», «Көзімнің қарасы», «Желсіз түнде жарық - ай»
әндерінің авторы
А) Ыбырай ә) Сәкен б) Абай в) Жамбыл 2200
11Тез арада өз жанынан өлең мен күй шығару 5000
суырыпсалмалылық
12 Айтыстың ең көне түрі
А) Ақындар айтысы ә) Жар - жар б) Бәдік в) қыз бен жігіт айтысы
10000
13 Бүтін нота нешеге тең
а) 1ге, ә) 1ге, 2ге, б) 1ге, 2ге, 3ке, 4ке, в) 1ге, 2ге, 3ке 20000
III Бір диезі бар гамманы ата
Соль ля си до ре ми фа диез соль соль мажор гаммасы
1 Нота сызығы неше сызықтан тұрады?
А) 3 ә) 5 б) 7 в) 9 200
2. Қазақ елінің ауыр кезеңін суреттейтін ән
А) Елім - ай ә) Қазақстан б) Атамекен в) Отан 400
3. Әншілердің қосылып айтатын үлкен тобы
А) Оркестр ә) хор б) Концерт в) Оратория 500
4 Ерлердің жуан дауысы қалай аталады?
А) сопрано ә) тенор б) альт в) бас 700
5«Балдырғандар әні» қандай ән түріне жатады?
А! Салтанатты ә) марш б) лирикалық в) көңілді / мажор/ 900
6 Ішекті аспаптардың ішіндегі ең төмен дауысты көлемі жағынан үлкен, төрт ішекті аспап.
А) скрипка ә) альт б) контрабас. в) виолончель 1000
7 Мына тұлғаны табыңыз (Сурет көрсету)
8 Мына күйлердің ішінен Қазанғаптың күйін табыңыз?
А) Тойбастар ә) Учитель б! Бес жорға в) Отарба 1200
9 Си нотасы нешінші сызықта орналасқан?
А) 2 ә) 1 мен 3 ортасы б) 3 в) 4 пен 5 сызықтың аралығында
1500
10 Пианиссимо қандай динамикалық белгі?
А) қатты, күшті ә) өте ақырын, жай б) орташа в) кенеттен күшейтіп
2000
11 Лига қандай белгі?
А) тоқтау, ұстау ә) бір биіктегі дыбыстарды байланыстырып тұратын белгі б) Музыканың шарықтау шегі в) музыкалық шығарманың дыбысын жеке бөлу, даралау белгісі 5000
12 Оң қолдың таңбалануы
Басбармақ, сұқ саусақ, ортаңғы саусақ, аты жоқ саусақ, шынашақ 10000
13 Төрттік нота нешеге саналады?
А! 1ге 2ге, ә) 1ге, б) 1 в) 1ге, 2ге3ке4ке 20000
IY Мына әріптерді дұрыс қойсаң, Құрманғазымен күй тартысқа түскен күйшінің есімі шығады
У Й Д Е К Л Ә Р Е Т Е / Дәулеткерей/
1 Өз жанынан өлең шығаратын өнер иесі
А) әнші ә) күйші б) ақын в) жыршы 200
2 Біржанмен айтысқа түскен ақын қыз
А) Сара ә) Дина б) Шара в) Қарлығаш 400
3Әйелдердің жіңішке, биік дауысы
А) альт ә) бас б) тенор в) сопрано 500
4. Әнұранның музыкасын жазған сазгер
А) Л. Хамиди ә) Н. Тілендиев б) Ш. Қалдаяқов В) А. Жайымов 700
5 ҚР Мемлекеттік Туында қай құстың бейнесі бейнеленген?
А) шымшық ә) қаршыға б) бұлбұл в) бүркіт 900
6 Белгілі бір тарихи тақырыпқа жазылған, жеке әнші, хор, симфониялық оркестр орындайтын бірнеше бөлімді музыкалық шығарманы қалай атаймыз?
А) Хор ә) оратория б) Оркестр В) баллада 1000
7 Мына әндердің ішінен қазақтың халық әнін тап
А) Желсіз түнде жарық ай ә) Ақ дариға б) Қанеки, тілім, сөйлеші
В) Солдат болам мен ертең 1200
8 Мәдениет үйіндегі Музыкалық квинтеттің Х факторға қатысқан топтың аты Қаратөбе 1500
9 Репертуарында «Қуыршағым», «Фарида» секілді әндері бар әнші қыз есімі
А! Әлия ә) Гүлназ б) Фарида в) Фариза 2000
Музыка әлемінде (сайыс сабақ)
- Ләйлі
- 31 қаңтар 2014
- 12404
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Музыка әлемінде сайыс сабақ
Ұқсас жаңалықтар:
Жомарт өлкем
Мақсаты: Музыканы тыңдау, сезіну, сипатын ажырату, динамикасын білу. Туған жеріне, еліне деген сүйіспеншілік сезімін дамыту....Домбыра мен қобыз аспабының түрленуі
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру арқылы аспаптық музыкаға деген сүйіспеншілігін арттыру. Сабақтың міндеттері:...Музыка әлемінде
Бағдарламалық мазмұны: Музыка өнері туралы түсінік қалыптастыру; музыкалық өнер құпияларымен таныстыру; музыкалық мәдениет бастауын, рухани мәдениет...Қазақтың музыкалық аспаптары
Сабақтың мақсаты: 1. Музыкалық аспаптарының түрлерімен таныстыру. 2. Оқушыларды аспапқа деген қызығушылығын арттырып, техникасын арттыру....Күй тартыстың мәні
Сабақтың тақырыбы: Күй тартыстың мәні Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Күй тартыс туралы мағлұмат беру, күй тартыс түрлерімен таныстыру....Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.