Сабақ тақырыбы: Айнымалысы бар өрнектер (2 сағ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарлама сына сілтеме)
• Әріпті өрнектер, теңдіктер мен теңсіздіктерді еске түсіре отырып, айнымалы ұғымымен танысады.
• Айнымалылар - бұл өрнектер, теңдіктер мен теңсіздіктердің орнына әртүрлі сандарды қою екенін түсінеді.
• Айнымалысы бар өрнектің сандық мәнін дұрыс есептеп табудың жолын көрсетеді.
Айнымалысы бар өрнектер анықтамасын біледі (барлығы)
Айнымалысы бар өрнектің мәнін таба алады(көпшілігі)
Берілген анықтамаларды қолдана алады(кейбіреуі)
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту
Амандасу, Түгендеу
Оқушылар бір - біріне жымиып қарап, жақсы көңіл күй сыйлайды.
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру №695(2)
в = - 1, 3 болғанда, 7 - 2в=7 - 2•(- 1, 3) =7+2, 6=9, 6
Жауабы: 9, 6
№695(4)
d=- 3, 6 болғанда 4+5d=4+5•(- 3, 6)=4 - 18=- 14
Жауабы: - 14
Тарғап ауылындағы орта мектеп МДШО КММ
математика пәні мұғалімі: Ш. Б. Камалова
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Слайдын жүктеу