Сабақтың тақырыбы: №139. §6. 2. Перпендикуляр түзулер. Нүктеден түзуге дейінгі қашықтық.
Мақсаты: Тікбұрыш жасап қиылысатын түзулермен таныстыру. Перпендикуляр сөзінің мағынасын, белгіленуін, салынуын үйрету. Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты табуды меңгерту.
Оқыту нәтижесі: Перпендикуляр түзуді ажырата алады, белгіленуін біледі, Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты табуды меңгереді.
Түйінді идеясы: Оқу білімде, білім кітапта. Ізден, оқы, үйрен, дамыт.
Стратегиялар: «Ой қозғау..», «бұрыш», «Бағалау критерийлері», «ту кімдікі?», «Білім ағашы», «үш шапалақ», «бағалаушы фигуралар» әдістері
Карточкалар
«Ой қозғау» тренингінде сөзжұмбақ шешу. «Ой қозғау» тренингі бойынша оқушылар тақтадағы сөзжұмбақты шешеді. Жасырынған сөздің мағынасын ашады.
Тік, сүйір, доғал, жазыңқы бұрыш атаулары бойынша топқа бөлу Оқушылар таңдаған бұрыштары арқылы топтарға бөлінеді.
Электронды оқулық.
Электронды оқулық арқылы тақырыпты тыңдату, сонымен қатар тақырып бойынша тапсырма орындату.
І - топ Перпендикуляр түзулер.
ІІ - топ Түзуден тыс нүкте арқылы перпендикуляр түсіру.
ІІІ - топ Берілген нүктеден түзуге дейінгі қашықтық.
ІV - топ Бағалау критерийлерін дайындау
Тапсырмаларды әр топ орындайды. Өзара талдайды, диалогқа түседі, сыни тұрғыдан ойланады, ой жүгіртеді, пайымдайды, өзгенің пікірін тыңдайды, түсіндіреді, түсінеді, жадысы дамиды, сөз қоры молаяды, сөйлеу мәнері қалыптасады, акт - ны қолдана білуді үйренеді. Топтық таныстырылымдарын түсіндіреді, қорғайды. ІV – топ бағалайды.
2 мин «Би терапеясы» тренингін орындату Тренингін орындайды, сергиді, балалардың көңіл – күйлері көтеріледі, сергиді
Оқулық
«Ту кімдікі?» әдісімен оқулықтан тапсырмалар орындау:
№1083, №1084, №1085, №1086 Берілген есептерді кезек – кезек топпен шешіп туға жетеді, топ болып шығарылу жолын түсіндіреді, бір – біріне көмектеседі, жанашырлық, патриоттық сезімдері оянады, ойлау қабілеттері дамып, шапшаңдықтары артады.
«Үш шапалақ» әдісімен қолдау көрсетеді
Түсті жапырақтар «Білім ағашы» арқылы кері байланыс орнату
Стикерлерге оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл – күйін, сұрақтарын жазады, ағаш суретіне орналастырып, өздерінің уәждерін білдіреді
Бағалаушы
фигуралар «Бағалаушы фигуралар» әдісімен оқушыларды бағалау. Шапшаң, қатесіз шығарылған есептерге фигуралар таратылады. (жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш) Фигуралар арқылы оқушылар бірі – бірін, топтарын бағалайды, жетістіктері мен кемшіліктерін айтады, жояды.
Қосымша тапсырмасы §6. 2, №1087, 1089
Перпендикуляр түзулер
- Kazumbetova
- 12 наурыз 2014
- 10390
- 0
- 0
Ілмек сөздер: математика, перпендикуляр түзулер, геометрия
Ұқсас жаңалықтар:
Перпендикуляр түзулер
Тік бұрыш жасап қиылысқан екі түзу перпендикуляр түзулер деп аталады....Шеңбер ұзындығы. Шар
Шеңбердің ұзындығына, шар, дөңгелектің ауданына анықтама бере отырып білімдерін толықтыру. Оқушылардың нақты ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту,...Параллель және перпендикуляр түзулер
ШҚО, Аягөз қаласы, "№ 3 жалпы орта білім беретін мектеп"КММ Бастауыш сынып мұғалімі Баямбаева Нуржанат Болатовна...Қосу формулалары
Ақтөбе қаласы №33 қазақ орта білім беру мектебі математика пәні мұғалімі Тағанова Жангүл Нұртілеуқызы...Сыбайлас және вертикаль бұрыштар
Маңғыстау облысы,Түпқараған ауданы, №1 мектеп лицейінің математика пәні мұғалімі Токаева А...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.