Сайтқа кіру Тіркелу

Перпендикуляр түзулер

Сабақтың тақырыбы: №139. §6. 2. Перпендикуляр түзулер. Нүктеден түзуге дейінгі қашықтық.
Мақсаты: Тікбұрыш жасап қиылысатын түзулермен таныстыру. Перпендикуляр сөзінің мағынасын, белгіленуін, салынуын үйрету. Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты табуды меңгерту.
Оқыту нәтижесі: Перпендикуляр түзуді ажырата алады, белгіленуін біледі, Нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты табуды меңгереді.
Түйінді идеясы: Оқу білімде, білім кітапта. Ізден, оқы, үйрен, дамыт.
Стратегиялар: «Ой қозғау..», «бұрыш», «Бағалау критерийлері», «ту кімдікі?», «Білім ағашы», «үш шапалақ», «бағалаушы фигуралар» әдістері
Карточкалар
«Ой қозғау» тренингінде сөзжұмбақ шешу. «Ой қозғау» тренингі бойынша оқушылар тақтадағы сөзжұмбақты шешеді. Жасырынған сөздің мағынасын ашады.
Тік, сүйір, доғал, жазыңқы бұрыш атаулары бойынша топқа бөлу Оқушылар таңдаған бұрыштары арқылы топтарға бөлінеді.
Электронды оқулық.
Электронды оқулық арқылы тақырыпты тыңдату, сонымен қатар тақырып бойынша тапсырма орындату.
І - топ Перпендикуляр түзулер.
ІІ - топ Түзуден тыс нүкте арқылы перпендикуляр түсіру.
ІІІ - топ Берілген нүктеден түзуге дейінгі қашықтық.
ІV - топ Бағалау критерийлерін дайындау
Тапсырмаларды әр топ орындайды. Өзара талдайды, диалогқа түседі, сыни тұрғыдан ойланады, ой жүгіртеді, пайымдайды, өзгенің пікірін тыңдайды, түсіндіреді, түсінеді, жадысы дамиды, сөз қоры молаяды, сөйлеу мәнері қалыптасады, акт - ны қолдана білуді үйренеді. Топтық таныстырылымдарын түсіндіреді, қорғайды. ІV – топ бағалайды.
2 мин «Би терапеясы» тренингін орындату Тренингін орындайды, сергиді, балалардың көңіл – күйлері көтеріледі, сергиді
Оқулық
«Ту кімдікі?» әдісімен оқулықтан тапсырмалар орындау:
№1083, №1084, №1085, №1086 Берілген есептерді кезек – кезек топпен шешіп туға жетеді, топ болып шығарылу жолын түсіндіреді, бір – біріне көмектеседі, жанашырлық, патриоттық сезімдері оянады, ойлау қабілеттері дамып, шапшаңдықтары артады.
«Үш шапалақ» әдісімен қолдау көрсетеді
Түсті жапырақтар «Білім ағашы» арқылы кері байланыс орнату
Стикерлерге оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл – күйін, сұрақтарын жазады, ағаш суретіне орналастырып, өздерінің уәждерін білдіреді
Бағалаушы
фигуралар «Бағалаушы фигуралар» әдісімен оқушыларды бағалау. Шапшаң, қатесіз шығарылған есептерге фигуралар таратылады. (жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш) Фигуралар арқылы оқушылар бірі – бірін, топтарын бағалайды, жетістіктері мен кемшіліктерін айтады, жояды.
Қосымша тапсырмасы §6. 2, №1087, 1089
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×