Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға бөлу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қосындыны санға бөлу, білім дағдыларын қалыптастыру мақсатындағы сабақта әр түрлі тәсілмен мысалдар шығаруға көңіл бөлу.
Дамытушылық: Өз бетінше жұмыс істеп, шығармашылық қабілетін дамыту, өз беттерінше қорытынды жасай білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларға алғашқыэкономикалық білім беруге бағыт беру, нарықтық қатынастарға байланысты экономикалық дамыған іскер адамдарды тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралаас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру.
Пән аралық байланыс: Ана тілі, экономика, салауаттану
Сабақтың көрнекілігі: Қиықшалар, тірек сызба, сурет
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру 1 мин
(Ұлттық санамақ арқылы ауызша есептеу жұмыспен жүргізіп, сабаққа дайындық жасалады )
Жаңылтпаш
Арқада алты арқар бар
Қырда қырық арқар бар
Бір қарт арқар бар
Алты арқарға, қырық арқарды
Қырық арқарға, қарт арқарды
Қосса қанша арқар бар?
2. Үй тапсырмасын тексеру 2 мин
Бер: тік төртбұрыш
1.a = 6 см
b= S; a
S = 18 см2
b=18 см 2;
6 см = 3 см
Т/к: b -? P -? P= (6+3) ∙ 2 = 18 см
2. S= a. ∙ b 3.
a = S: a
S= 7∙2 = 14 см
2 a= 12см2;
3 = 4 см
P= (7+2) ∙ 2 = 18 см
P= (4+3) ∙ 2 = 14 см
- Тік төртбұрыш дегеніміз не?
- Периметр дегеніміз не?
- Аудан дегеніміз не?
3. Сабақтың мақсатымен таныстырып, ситуациялық (жағдаяттар) қараудан бастау 4 мин
1 - ситуация. Баяғыда бір қарақшы болыпты. Ол жолда байлар мен шаруалардың қалаға апара жатқан азық - түліктерін ұрып - соғып тартып алып отырады. Сөйтіп оның байлығы аса береді.
Сендер бұған қалай қарайсындар?
Осындай жолмен баюды дұрыс деп ойлайсыңдарма?
2 – ситуация. Еңбексүйгіш атаның шалқаны үлкен болып өсіпті. Бұл енді атасына да, әжесіне де, немересіне де тіпті сатуға да жетті. Атасы осыдан бай бастады.
Бұл байлық қандай жолмен келді?
Екі жағдайды салыстыру.
№1 слайд
Қазба балық
байлық
мал өнер
өзен - көл
аң
жер
құс білім
орман
Еңбектің өзін тапқан
Байлықтың көзін табады.
4. Жаңа сабаққа даярлық 5мин
Математикалық диктант
Өрнектер ауызша оқылады, дәптерге жазып мәнін табады.
12 мен 8 - дің қосындысын 5 - ке бөл.
(12+8): 5 = 4 (18+24): 7 = 6
8 ∙ (29+11) = 320 (35 - 15) ∙ 6 = 120
5. Жаңа тақырыпты пысықтау 4мин
Жазған жазуларыңа қарап мысалдың мәнін қай білімге сүйеніптаптыңдар.
- Қосындыны санға бөлу, қосындыны санға көбейту.
- Қосындыны санға бөлудің неше тәсілін білесіздер.
1 – тәсіл. Қосындының мәнін есептеп, содан кейін оны санға бөліп, бөлімдінің мәнін таптың.
2 – тәсіл. Әуелі қосылғыштардың әрқайсысын санға бөліп, бөлінділердің мәндерін есептеп, содан кейін оларды қосып, қосындының мәнін табамыз.
6. Алғашқы бекіту. 5мин
Оқулықпен жұмыс.
- Барлық оқушы өз бетімен оқып шығады.
1 оқушыға оқыту.
Есепті талдау
- Есеп нелер туралы?
- Көкіністер қайда өсіріледі?
- Көкіністердің адам ағзасына қандай пайда келтіреді.
- Бұл көкіністер қайда келген?
- Мектеп асханасына неше килограмм сәбіз, неше килограмм картоп аптасына жұмсалған.
- Ертеде Апта деген атаның неше ұлы болыпты?
№ 2 слайд
Аптасына сәбіз – 20 кг
Жұмсалады картоп – 22 кг
Күніне
Жұмсайды? кг
Шешуі: (20+22): 7 = 6
Жауабы: Асхана күніне 6 килограмм көкөніс жұмсайды.
Есептің шешуіне қарасақ, бұл да қосындыны санға бөлу, бірақ мұнда қосылғыштар бөлгішке бөлінбейді, сондықтан қолайлы 1 – тәсіл.
№3 слайд
І -.......... 32: 4 = 8
ІІ -.......... 48: 8 = 6
32
ІІІ -.........
ІV -.........
? қатар
48
7. Сергіту сәті. 2 мин
Қоян (Сенбреді), піл (қатты қалады), тышқан ( құлағына пышылдайды)
8. №2
а) (17+13): 6 = 5 (І) (80+24): 8= 13 (ІІ) Жақшалы өрнектің
(16+12): 7 = 4 (І) (60+12): 3= 24 (ІІ) тұжырымдамасы
ә) 28: 7 + 16 = 20 50 - 9 - 5 = 5 Жақшасыз өрнектің
24: 6 + 26 = 30 42 - 7 - 6 = 0 тұжырымдамасы
№4 слайд
Ешқандай бұрышы жоқ фигураны тап
- Шаршы дегеніміз не?
- Шаршының периметрі 18 см. Оның қабырғасын тап.
- Шаршының ауданы 16 см 2 Оның қабырғасын тап.
- Екі шаршыны салыстыр. Не байқадың?
№5 слайд
Р = (а + в) ∙ 2
16= (х+х) ∙ 2
2х + 2х = 16
4 х = 16
х = 16: 4
х = 4
№5
20= 20 + 0 Ұқсастығы:
1)Қосындының мәніндерінде 20 = 15 + 5
2 ) екі қосылғашта 5 - ке бөлінеді
20 = 10 + 10
20 = 5 + 15
Айырмашылығы:
1) Қосылғаштары әр түрлі
20 = 0 + 20
№ 6 слайд
Үй тапсырмасы
С ∙ 3 = 150 150: а = 30 х: 3 = 50
9. БИНГО Ұтыс
10. Қортынды. Қосындыны санға бөлудің неше тәсілін меңгердің
11. Бағалау (Геометриялық фигуралардың алуына байланысты)
Қосындыны санға бөлу.
- Anargul
- 11 мам 2013
- 10570
- 0
- 0
Ілмек сөздер: математика, қосындыны санға бөлу
Ұқсас жаңалықтар:
Көбейтіндіні санға бөлу 4-сынып
Сабақтың мақсаты Көбейтіндіні санға бөлуге байланысты есептер шығарады, талдайды, қорытынды жасайды Қызығушылығын ояту • 6300 бен 7 - нің бөліндісі...Қосындыны санға бөлу
Бастауыш сынып мұғалімі: Кененбаева Динара...Бір таңбалы сандарға ауызша көбейту және бөлу
Оңтүстік Қазақстан облысы, Созақ ауданы С. Қожанов атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бөріқұлақова Ботакөз...Қосындыны санға бөлу
ШҚО, Семей қаласы «№ 32 ЖОББ» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Сахариева Гульнар Назархановна...Бастауыш сыныптарына сабақ топтамасы
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы «№ 22 ЖОББ» КММ бастауыш сынып мұғалімі Габдуллина Асель Толеухановна...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.