Сабақтың мақсаты: Өткен модуль бойынша алған білімдерін жинақтап, пысықтай отырып, қорытындылау. Міндеттері: Балалардың ойлау әрекетінің әр түрлі біліктілігін дамыту, есте сақтау қабілетін дамыту, ауызекі сөйлеуге, ауызша да, жазбаша да тіл мәдениеттерін дамыту.
Сабақтың мақсаты: Жолда жүру ережелеріне сәйкес бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру; көшеде және жолда оқушылардың мінез - құлық ережелері туралы түсінік беру; баланы зейінді, епті болуға, сақтыққа тәрбиелеу.
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу, оларға амалдар қолдануды, кесіндінің ұзындығын, төртбұрыштың ауданын табу тақырыптарын пысықтау, қайталау.
Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Электр заряды. Электрлену. Электр зарядының сақталу заңы туралы ұғым қалыптастыру. Олардың қасиеттеріне тоқталу. б) Дамытушылық: Білім, білік дағдысын арттыру. Пәнге деген қызығушылығын дамыту. в) Тәрбиелік: ұғымдылыққа, ыждағаттылыққа тәрбиелеу.
Мақсаты: Жас ұрпаққа дұрыс тамақтанудың денсаулық үшін маңыздылығын түсіндіру, салауатты өмір салты жөніндегі ұғымдарын кеңейту; Дұрыс тамақтану туралы білімдерін жүйелеу, кеңейту.
Ұлы ақын Абай атамыздың он төртінші қара сөзінде: «Тірі адамның жүректен аяулы жері бола ма? Біздің қазақтың жүректі кісі дегені - батыр кісі дегені. Онан басқа жүректің қасиеттерін анықтап біле алмайды.
Вставьте артикль, где необходимо. 1. This is … book. It is my …book. 2. It this your … pensil?- No, it isn’t my … pensil, it is my sister is … pensil. 3. I have … sister. My … sister is … engineer. My sister is … husband is … doctor.