Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға күй тартыстағы әзіл - ойын туралы айтып беру, әзіл туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың ой - қабілетін, шығармашылығын, есте сақтау қабілетін дамыту.
Оқу іс - әрекетінің мақсаты: Балаларды көлік түрлерімен таныстыру. Жолда жүру ережесі туралы білімдерін толықтыру. Жолда жүру тәртібін сақтауға тәрбиелеу. Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, көрсету.
Білімділік: Қыз балалардың жан дүниесіндегі көркемдік талғамын қалыптастыру. Дамытушылық: Балалардың танымдық және шығармашылық қабілетін, эстетикалық талғамын, шеберлігін дамыту. Тәрбиелік: Көпшілік алдында өзін - өзі ұстай білуге, әдептілікке, мейірімділікке, сұлулыққа тәрбиелеу.
Мақсаты: Балалардың Наурыз мейрамы туралы түсініктерін арттыру, ой - өрісін дамыту. Халқымыздың салтын, әдет – ғұрпын құрметтеп, өнегелі, өнерлі азамат пен азаматша болуға, бірлікке, достыққа тәрбиелеу.
1 - жүргізуші: Армысыздар, ардақты ұстаздар, кешке қатысушылар! Мектебіміздің 6 - 8 сыныптарының қатысуымен Кеңес Одағының Батыры, педагог, қазақ әдебиетіндегі рухани асыл қазынаның зерттеушісі мен жинаушыларының бірі, фольклортанушы Мәлік Ғабдоллаұлы Ғабдуллиннің 100 жылдық мерейтойына орай өткізіліп отырған «Батырлардың тұйғыны, ғалымдардың жүйрігі» атты әдеби кешімізге қош келдіңіздер.
Сабақтың мақсаты: 1. Қарсылықты салалас, оның мағыналық түрлері туралы біледі. 2. Қарсылықты салаластың мағыналық түрлерінің жасалуы, ерекшелігін меңгереді. Бұрынғы білімдерімен салыстыра алады, ажыратады, қолдана алады.
Сан есім тақырыбын қайталау. Алған білімдерін пысықтау. Сан есім түрлерін білу дағдыларын жетілдіру; өз пікірлерін еркін жеткізу дағдысын қалыптастыру.
Құзыреттілікке жеткізетін ұйымдастырылатын оқу іс - әрекет мақсат - міндеттері: Әр түрлі тапсырмалар бере отырып есептей білуге үйрету. Балалардың сөздік қорын байыту, қойылған сұрақтарға нақты жауап беру және бірін тыңдай білу қабілеттерін қалыптастыру.
Мақсаты: «көп», «аз», «біреу», ұғымдарын қалыптастыру; заттарды түстері бойынша топтауды, заттың көлемін ажыратуды үйрену; кеңістіктік түсініктерін дамыту; сөйлеу тілінде заттың орнын білдіруші кеңістік ұғымдарын қолдана білу (астында, үстінде, жанында);