МАҚСАТЫ (ЦЕЛЬ): продолжать учить анализировать условия, решать проблемные ситуации; развивать мыслительные операции (сравнение, классификация, обобщение), развитие речи, внимание и воображение дошкольников; содействовать развитию самоконтроля, умение сосредотачиваться.
МАҚСАТЫ (ЦЕЛЬ): Закреплять у детей полученные знания о базовых эмоциях. Способствовать открытому проявлению эмоций социально приемлемыми способами (словестными, творескими, физическими). Продолжать развивать эмпатию, воображение, выразительность речи и движений.
Сабақтың мақсаты: білімділік: білім алушыларды дербес компьютермен, оның негізгі блоктарымен және олардың міндеттерімен таныстыру. ЭЕМ мүмкіндіктерін көрсету.
Сабақтың мақсаты: білімділік: программалау туралы мағлұмат беру, программалаудың даму тарихымен таныстыру. дамытушылық: ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Әлбетте, ата - бабалардан аманат - мирас болып қалған һәм ұрпақтан - ұрпаққа жалғасып келе жатқан өнегелі өсиет, жаһандану мен өркениеттенудің шарықтау кезіне қарамастан, өз мән - мағынасын еш жоғалтпақ емес.
Жиренше шешен (XV) – қазақтың ақыл - парасатымен, тапқырлығымен аңызға айналған ділмәр шешені. Аңыз - әңгімелердің дерегі бойынша, ол тарихта болған, әз Жәнібек ханның тұсында өмір сүрген кісі, бірақ тарихи шығармаларда Жәнібек ханның төңірегінде ондай адам болды деген дерек кездеспейді.
Домалақ ана (Нұрила) Түркістан қаласында Қаратау, Балабөген өзенінің жағасында жерленген, есімі ел ұранына айналған абыз аналардың бірі. Түркістандық Мақтым Ағзам қожаның немересі. Әкесінің есімі – Әли Сылан, анасының есімі – Нұрбике.
Бопай, Бәтима (шамамен 1690 жылы дүниеге келген, 1780 жылы Елек өзені бойында қайтыс болған) — Әбілқайыр ханның зайыбы, ел басқару ісіне араласқан қайраткер, мәмілегер. Төре тұқымынан шыққан.
Бұл ертегінің мән - мағынасы өте зор. Достық, бейбітшілікті ту еткен Қазақстан Республикамызда қаншама ұлт өкілдері өмір сүреді. Олардың бар мақсат - арманы бейбіт, тыныш, бақытты өмір.