Блум таксономиясы 6 кезеңнен тұрады. Олар: білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. Негізгі мақсаты оқушыны дамыта отырып білім беру. Яғни дамыта оқыту технологиясының түрі болып табылады. Мұнда оқыту төменнен жоғарыға бағытталады.
Оқушылардың зат есім жайлы білімдерін кеңейте түсу, дұрыс сұрақ қоя білу, зат есімді таба білуге үйрету. Зат есімдерге мысалдар келтіре білу, жаттығулар, тапсырмалар орындау барысында ойлауын, есте сақтауын дамыту.
Оқушылардың тура теңдіктер жайлы, теңдеулерді шешу жайлы білімдерін нығайту. Оқушылардың жылдам есептеу дағдысын қалыптастыру, есте сақтау, ойлау және математикалық тілде сөйлеуін дамыту.
Сыни тұрғыдан ойлауға алғашқы қадамдар жасау. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы оймен қабылдауын көздейтінін түсінеді.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жаңа білімді өздігінен игерту арқылы адам психологиясының ішкі сезім толғаныстарын суреттеуде жазушы шеберлігін оқушыларға таныту.
Балаларды қоршаған ортамен таныстыру. Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болатыны туралы түсінік беру. Қыс мезгілінің ерекшелігі жайлы түсінік беру. Қыстап қалатын құстар туралы әңгімелесу.
Сейітқұл Оспановтың өмірі мен шығармалары туралы білімін кеңейту. Шыбын мен көбелек әңгімесінің мазмұны мен идеясын ашу. Жануарлар, жансыз заттар әрекет ететін мысалдың рөліндегі жәндіктер өміріне тоқталу.
Кең пейілді қазақ ежелден мал шаруашылығымен айналысқан халық қой. Ғасырлар бойы қалыптасқан бай тәжірибесі бар олар мал өрісін, тіршілік табиғатын, қадыр - қасиетін әбден білген.