Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: амалдардың орындалу ретін анықтайды және ондық бөлшектерді қосу, азайту амалын орындайды. Оқушылардың басым бөлігі: ондық бөлшектің ережелерін есептеулерде пайдаланады.
Сабақ мақсаты: Дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымымен таныстыру және оларды ажырата білуге үйрету. Дұрыс бөлшектер және бұрыс бөлшектер ережелерін қолданып есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
Схемотехника - радиотехниканың, автоматиканың, есептеуіш техникаларының және т. б электронды құралдардың синтез және талдау мәселелерін қарастыратын ғылыми - техникалық бағыт.
1848 жылдың қоңыр күзінде қырғыздың бай шонжар манабы Орманхан шешесіне ас береді. Бұл жиынға аралас құралас отырған қазақтың Тезек төре, Бөлтірік шешен бастаған игі жақсылары бір қауым ел болып қатысады.
Жақсы оқытушы болу үшін, өз пәнімізді және оған үйрететін оқушыларды сүюіміз керекпіз. Дана мұғалімдер өз тәрбиеленушілерін өмірде таңдау жасаған кезде түсініп, оларға қолдау көрсете алуы қажет. Әркім үшін өзіне сену, таңдау керек.
Тұлғасы өзгеріп барып біріккен сөздер қосылып жазылады. Мысалы: бүгін, биыл, қыстыгүні, күздігүні, жаздыгүні, алаңғасар, ашудас, белбеу, апар, әпер, түрегелді.
Күрделі атаулардың (мемлекет, республика, облыс, мекеме, ұйым аттарының) әрбір сөзі бөлек жазылады. Мысалы: Қазақстан Республикасы, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Өмірдің сыры махаббатпенен астасып, Қосылды жастар, бойдақ күн қалды қоштасып. Осынау күнге куә боп отыр ағайын, Мінеки, бүгін бақытын тапты қос ғашық!