Сайтқа кіру Тіркелу

Алтын қақпа

Сыныптан тыс шара
Сабақтың тақырыбы: «Алтын қақпа»
Сабақтың мақсаты: А) Білімділік Оқушылардың білімдерін сарапқа салу арқылы жеңімпаз топты анықтау.
Ә) Дамытушылық: Оқушыларды тапқырлыққа баулып, зейінін, ой – өрісін, белсенділігін дамытып, білімге құштарлығын арттыру.
Б) Тәрбиелік: Өз білімдеріне деген сенімділіктерін нығайту, қиындықтарды жеңе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер және слайд.
Сабақтың барысы: І. Кіріспе
«Алтын қақпа» атты сайыс сабақты өткізуді жөн көрдім. Бұл сайысты өткізейін деп отырған басты мақсатым: Балалардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, өтілген материалдарды бекіту және өз бетінше ізденуге, жеке тұлға ретінде жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Балалар бүгін біз «Информатика» қаласына саяхатқа шығамыз, онда саяхатқа шығу мақсатымыз Егеменді еліміздің ертеңі болып саналатын біздер - бүгінгі біздің сабағымызға арқау болып отырған компьютерді игеру. Компьютердің мүмкіндігі шексіз. Онымен тіл табысқан адам әлемнің әр шалғайынан хабар алып, сол жерлерге еш қиындықсыз тарата алады. Бұл информатика жетістігі.
Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға алып баратын құдіретті күш тек білімге ғана және компьютерлік сауаттылыққа тән.
Компьютерлік сауаттылық бүгіннің де, ертеңнің де талабы. Олай болса біз сол компьютерлік сауаттылықтың алтын кілтін алу үшін информатика қаласына саяхатқа шығайық. Саяхатқа шығуға дайынбыз ба, балалар?
Информатика шаһарына біз саяхатқа шықпас бұрын 3 топқа бөлініп, топ басшысын сайлап алайық.
ІІ. Топты таныстыру кезеңі
І топ «Монитор» топ басшысы:
ІІ топ «Пернетақта» топ басшысы:
ІІІ кезең. «Ағаш қақпа»
Информатика шаһарына саяхатқа шығу үшін алдымен билет алуымыз керек, ол үшін алдымызда тұрған ағаш қақпаны сұрақтарға жауап беру арқылы ашу керекпіз.
І топ“Монитор”
1. Адам ақпаратты қалай және қайда сақтайды?
2. Процессор қандай жадпен жұмыс істейді?
3. ЭЕМ - нің буындары, элементтік базасы, негізгі сипаттамаларын ата.
4. Құрылғылардың жүйелік блокта орналасуы қанша топқа бөлінеді және ата?
5. Пернетақтаның негізгі блоктарын ата және міндетін айт.
6. Windows - тың негізгі объектілерін ата?
ІІ топ“Пернетақта”
1. Ақпарат алатын көздерді атап айт.
2. Операциялық жүйе не үшін арналған?
3. Қандай жадты жедел жад деп атайды?
4. Есептеуіш техникасының даму тарихы нешеге бөлінеді?
5. Монитордың айыру мүмкіндігі дегеніміз не?
6. Арнайы пернелердің қызметін ата.
ІV кезең. «Темір қақпа»
- Ал балар біз билеттерімізді алдық ағаш қақпамызды ашайық. Енді біздің ағаш қақпамыздың ішінде темір қақпа тұр оны ашу үшін «Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнайқ, барлық топқа «Информатика» деген сөз беріледі ол сөзден сөз құрау және тез құру керек.
VІ кезең. «Күміс қақпа»
Әр топқа кесте беріледі сол кестенің ішін толтыру керек (интерактивті тақтадан)
І. Топ
Пернетақтаның көмегімен Көшіру, Қиып алу, Кірістіру командаларын қалай шақыруға болады?
Пернетақтаның көмегімен команданы шақыру
Көшіру
Қиып алу
Кірістіру

ІІ топ «Пернетақта»
Объектіні жылжыту мен көшіру әрекеттерінің ретін көрсет. Ерекше әрекеттерді түспен белгіле
Объектіні жылжыту Объектіні көшіру
1. Маус көмегімен объектіні белгіле
2. 2.
3. 3.
4. 4.

V кезең «Алтын қақпа» «Информатика – ғылым патшасы»
Практикалық жұмыс
І топ «Монитор» Сызық құралын пайдалана отырып, жайраның суретін салу.
Үсті – басы ине,
Бұл не деген бейне.
Кірпіге ұқсас заты,
Жайра оның аты
ІІ топ «Пернетақта» Сызық құралын пайдаланып, өрмекшінің торын сал.
Жұмыс істеп ұзақ,
Өрмекші құрды тұзақ,
Болмады бірақ күткені,
Оған ешкім түспеді

ІІІ Топ «Жүйелі қорап»
VІ кезең. «Білім кілті» енді білім кілтін алу үшін топ басшылары сайысқа түседі, әр топ басшысына 10 сұрақ беріледі сол сұраққа мүдірмей тез жауап беру керек.
І - топ басшысы
1. Информатика нені зерттейтін ғылым?
2. Компьютердің негізгі құрылғыларын ата?
3. Меңзерді жолдың басына алып баратын перне?
4. Paint бағдарламасын іске қосу жолдарын ата?
5. Құралдар тақтасында қанша құрал бар?
6. Қосу машинасын ойлап тапқан адам?
7. Деректерді сақтауға қабілетті кристалды ұяшықтар алқабы?
8. Компьютер жады қаншаға бөлінеді?
9. Графикалық редакторға қандай бағдарлама жатады?
10. Бос орын пернесі қандай қызмет атқарады?
ІІ топ басшысы:
1. Ақпарат дегеніміз не?
2. Компьютердің қосымша құрылғыларын ата?
3. Меңзерді жолдың соңына апаратын перне?
4. Таңбашаны екі рет шерткенде не болады?
5. Пернетақтадағы “Delete” пернесі қандай қызмет атқарады
6. Дүние жүзі бойынша 1 - ші бағдарламашы кім?
7. Деректерді ұзақ уақыт сақтауға арналған микросхема?
8. Сыртқы жадтайтын құрылғыларға нелер жатады?
9. Мәтіндік редакторға қандай бағдарламаларды жатқызуға балады?
10. Функционалдық пернелер деп қандай пернелерді атаймыз?

Бағалау
Оқушыларды қатысқандары үшін мадақтап, жауап беріп отырған оқушыларды бағалап, сұрақтарға мүдірмей жауап берген топ басшыларын бағалау.
Марапаттау:
Сұраққа мүдірмей жауап берген топ басшыларын мақтау қағазымен марапаттап, білім кілтін ұсыну.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×