Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін арттыру, дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыру;
Тәрбиелік: Табиғатты сүйе білуге, оны қорғауға, ұйымшылдыққа өзара сыйластыққа тәрбиелеу;
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақ әдісі: топтық, сұрақ қою
Көрнекілігі: оқулық, карта, сызба нұсқалар,
интерактивті тақта т. б.
Пәнаралық байланыс: физика, химия
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сынып тазалығы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үйге берілген тапсырманы сұрап бағалау.
Табиғат ресурстары және олардың түрлері
І топтың сұрақтары
1. Табиғат ресурстары дегеніміз не?
2. Табиғат сферасына кіретін ресурстар?
ІІ топтың сұрақтары:
1. Табиғат ресурстарын қандай топтарға жіктейді?
2. Табиғат ресурстарының табиғи - экономикалық жіктелуі?
ІІІ топтың сұрақтары
1. Адамның шаруашылық әрекеті табиғат ресурстарының қорына қалай әсер етеді?
2. Табиғат ресурстары шаруашылық тұрғыда қалай жіктеледі?
Дүние жүзінің табиғат ресурстары
↓
Су, Ауа, Жер, Өсімдік, Жел, Пайдалы қазбалар, Топырақ, Жануарлар дүниесі
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.