3. Қосылғыштарды есептеуге ыңғайластырып, топтастыр: 540+6400+360+600=7900 A. (540+600)+(6400+360) B. (540+6400)+(360+600) C. (540+360)+(6400+600) D. (6400+360)+(600+540) E. (6400+540)+(600+360)
Сабақтың мақсаты Көбейтіндіні санға бөлуге байланысты есептер шығарады, талдайды, қорытынды жасайды Қызығушылығын ояту • 6300 бен 7 - нің бөліндісі 900 - ге тең.+ • 77 - нің жетіден бір бөлігі 111 - ге тең.- (11) • 16 санын 7 есе арттырғанда, 112 саны шығады.+
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға мүсін жайлы жалпы түсінік беру. Мүсіншілердің көркем шығармаларын талдау. Мүсін сомдау материалдарының технологиялық тәсілдерімен таныстыру.
Сабақтың мақсаттары: 2. 4. 1. 1. Тең жиындардың бірігуін жəне жиыннан оның тең бөліктерін айырып алуды диаграмма арқылы көрнекі түрде кескіндеу 2. 5. 2. 2. Жиынды белгілеу үшін латын əліпбиінің бас əріптерін, оның элементтерін белгілеу үшін кіші əріптерді, элементтің жиынға тиесілілігін жəне тиесілі еместігін белгілеуге арналған ∈ жəне ∉ белгілерін пайдалану.
Оқу мақсаты: 3. 2. 3. 1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3. 4. 2. 7 - сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату;
Міндеттері: — Оқушыларға Алтай жерінің сұлу табиғатын, кен байлықтарын бейнелеуіш сөздермен түсіндіру арқылы, өлеңді талдай білу, сөйлеу, ойлау қабілетін дамыта отырып, эстетикалық тәрбие беру.
Ұстаз – ұлағатты есім. Шәкірттерін білім нәрімен сусындатып, тәлім – тәрбие беру, жақсы қасиеттерді бойына дарытып, адамгершілік рухта бағыт – бағдар беруде ұстаздың еңбегі зор.
Сабақтың мақсаты: Сөз таптары, соның ішінде зат есімдер туралы ұғым беру, зат есімнің сұрақтарын меңгерту, сөйлемдерден сұрақ қою арқылы зат есімдерді табуға үйрету.
Каллиграфия (грек. kallіgraphіa – көркем жазу) – көркем әрі анық жазу өнері. Каллиграфия тарихы қаріп және жазу құралдары, стилистика өнері дамуы тарихымен тығыз байланысты. Каллиграфия оқуға қолайлы ғана емес, сонымен қатар хатқа графикалық эмоционалды - бейнелі ұғым беру мақсатын көздейді.