Үй тапсырмасы
“Ой қозғау” стратегиясы
Топырақ дегеніміз не? (Жердің өсімдік өсетін құнарлы, үстіңгі қабаты)
Топырақ неден тұрады? (Құм, саз, майда тастар, өсімдіктер мен жануарлардың шіріген қалдықтары)
Топырақтың ең басты қасиеті? (құнарлылығы)
Құнарландыру дегеніміз не? ( топырақтың құрамында көңнің көп болуы)
Топырақты қорғау дегеніміз не? (Ағаштарды қатарлап егу, бөгеттер жасау)
“Қызығушылықты ояту”
Жұмбақ
Үйі де жоқ,
Күйі де жоқ.
Бірақ
Жауыннан да,
Дауылдан да,
Қымсынбайды.
Ыстыққа да,
Суыққа да
Шын шыдайды.
Шешуін айта ғой,
Балалар білсін жайды
Жаңа сабақ
Өсімдік - тірі организм
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды өсімдіктердің алуан түрлілігімен таныстыру.
Дамытушылық: Өсімдіктерді топқа бөлуді үйрету. Сөздік қорларын молайту, оқу машығын кеңейту, әр тақырыптың негізгі ойын тұжырымдауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Елін, жерін сүюге, оны мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Өсімдіктердің өмірі
Өсімдіктер өміріне қажеттілер: ауа, жарық, жылу, су, топырақ.
Өсімдіктердің негізгі мүшелері: гүлі, сабақтары, жапырағы, тамыры.
Өсімдік – тірі организм – өседі, қоректенеді, көбейеді, қурайды, өледі.
Венн диаграммасы
Өсімдік
↓
● Бақта өсетін
Жидектер және жемістер: жүзім, таңқурай, алма, алмұрт, шие, қарақат, өрік
● Бақшада өсетін
Шөптесін, біржылдық өсімдіктер: асқабақ, қауын, қияр, қарбыз, қызанақ
Мағынаны тану
● Өсімдік
● Ағаштар
● Бұталар
● Шөптер
Ағаштар
↓
● жапырақты (діңінен көптеген бұтақтар тарайды)
● қылқан жапырақты (жапырағы жіңішке ине тәріздес)
♦ Жапырақты ағаштар – қайың, шетен, емен.
♦ Қылқан жапырақты ағаштар – қарағай, балқарағай, шырша.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.