1. Ахмет Байтұрсынов «Аққу, Шортан Һәм Шаян» Крыловтан
2. Жолтай Әлмашев «Қауын мен Қарбыз»
3. Қайнекей Жармағамбетов «Ормандағы оқиға»
4. "Сатқын жапалақ" ертегі
Сабақ жоспарының үлгісі:
Жалпы мақсаты: Оқушылар мысал арқылы ынтымақ, бірлік туралы мағұлмат алады; Мысалдан сыни ойлау туралы қорытынды шығарады.
Міндеттері: Мазмұнын түсіну, идеясын ашуға мүмкіндік беру. Мұғалім оқытуға бағыттап отыру.
Тапсырмалар 1. Топқа бөліну 2. Оқулықпен жұмыс. 3. Шығармашылықпен жұмыс. 4. Әр топқа тапсырмалар. 5. Бағалау - Рефлексия
Ұйымдастыру бөлімі
А) Психологиялық дайындық
«Мен саған ризамын, себебі.....» тренингі
Ә Сыныпты 1, 2, 3, 4 деп алып топқа бөлу.
Оқушының іс - әрекеті
Оқушылар сабаққа жинақталады. Оқушылар бір - біріне ризашылықтарын білдіреді.
Б Үй тапсырмасын талқылау.
«Опасызда Отан жоқ» эссе Ә) Басбармақ.
Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеру және өзін, достарын бағалау.
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.
Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.
Оқушылар өзінің дайындалып келген эссені оқиды.
Әр топ бойынша басбармақ бойынша бағалау
Жұмбақ шешу: Қызығушылығын ояту.
1. Су бетін сызып, 2. Қомағайлық жасайды. Ақ құман жүр жүзіп. Шабақтарды асайды
3. Мойны жуан, жұқалтаң қабақты
Тірсегі ұзын, қоян тобықты.
Іс тікпейді, бірақ
Тастамайтын бізін, Білесің бе, мақұлықты?
Мағынаны таныту. Ахмет Байтұрсынов - (1873 - 1938)- көрнекті қоғам және мемлекет қайраткері, ұлт - азаттық қозғалыстың жетекшісі, қазақтың ұлы ағартушысы, ақын, аудармашы, әдебиет жинаушы және зерттеуші, оқулықтар мен оқу құралдарының, авторы. Иван Андреевич Крылов (1769 - 1844)- орыс жазушысы драматург, көрнекті мысалшы ақын. Мысал жанрында орыс әдебиетін жаңа сатыға көтеріп, әлемге есімі танылды.
2. Оқулықпен жұмыс.
3. «Түртіп алу» әдісі
Һәм - және
Ғибрат - үлгі, өнеге
Машақат – бос әурешілік
Дүркін - дүркін - қайта - қайта
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.