Сабақтың тақырыбы: Кімнің мекені жақсы?
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға мәтіндегі негізгі ойды өздеріне таптырып, өз ойын өз сөзімен жеткізе білуге үйрету. Жаңа мысалды талқылау.
2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шыңдау, қиялы мен ойлау шеңберін дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды топтасып жұмыс істеуге тәрбиелеу, туған жерін сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі мен құрал жабдықтары:
Сабақтың типі: Өткен сабақты қайталау.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі:
Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз ерекше. Себебі бүгін бізге қонақтар келді. Қане қазақы дәстүрімізбен қонақтармен сәлемдесейік. Бүгін біз қонақтарға, сыныбымыздың үлгілі, тәртіпті білімді екенін көрсетеміз. Ендеше сабағымызды бастайық.
Үй тапсырмасын сұрау:
Миға шабуыл стратегиясы:
Бұл кімнің шығармасы?
- С Жүнісов кім?
Қандай жаңылтпаш жаттадық.
Балалар, біз бұл тақырыптың 2 бөлімін оқыдық. Бұл тақырыпты өткенде біз 4 орталыққа бөлінген болатынбыз. Әр орталыққа тапсырма берілген. Жалпы бәрімізге тапсырма мәтінді түсініп оқу, және тапсырмаларды орындау.
Қане әр топтан 1 - 1 оқушы түсінік айтайық.
Тапсырма бойынша жауап. Әр топтан 1 оқушы жауап береді.
1. Зерттеу орталығы: Көкқұтан туралы не білесің? Бізге таныс үш кейіпкер туралы зерттеу.
2. Көркем әдебиет орталығы: Суретке қарап әңгіме құрастыру.
3. Бейнелеу орталығы: Мәтін бойынша сурет салып келу.
4. Театр орталығы: Сахналап беру.
Дұрыс балалар, бұл бөлім бойынша біздің үш кейіпкерімізге жайлы қоныс, жақсы мекен табылмады.
Жаңа сабақ: Біз бүгін осы тақырыптың 3 - ші бөлімін оқимыз.
Қане, балалар 4 орталықтан 1 - 1 оқушы оқып шығайық. Түсіндіріп шығу.
Сөздікпен жұмыс.
Сергіту жаттығуы
Балалар соңғы сөйлем С. Жүнісовтің әңгімесінің негізгі ойы болады. Негізгі ой бір оқиғамен байланысып бірнеше оқиғамен жалғасады.
Әр орталыққа тапсырма:
1. Зерттеу орталығы: С. Жүнісовтің « Кімнің мекені жақсы?» Мәтіндегі негізгі ойдың басталуын, жалғасуын, аяқшалуын тап.
2. Көркем әдебиет орталығы: Мәтін неше бөлімнен турады? Әр бөлімге ат қой.
3. Бейнелеу орталығы: Мәтін бойынша сурет салу.
4. Театр орталықтан: Мәтінді оқып әр кейіпкер сөздеріне дайындалып отыру.
Әр орталықтан 1 оқушы шығып тапсырманы орындайды.
Проблемалық сұрақ: О, шіркін! Дүниеде мен тұрған жерден...
Балаларға, мақал – мәтелді пайдалана отырып, әңгіме айту.
Сабақты қорытындылау: Сонымен, әркімнің өз мекенінен жайлы қоныс, жақсы мекен жоқ. Туған жердей жер болмас - туған елдей ел болмас. Әркімнің туған жері – Мысыр шаһары.
Үйге тапсырма: Кімнің мекені жақсы?
Кімнің мекені жақсы?
- Бахыткуль
- 16 желтоқсан 2013
- 20199
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Кімнің мекені жақсы, бастауыш сыныпқа арналған сабақ
Ұқсас жаңалықтар:
Су – тіршілік көзі
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, № 1 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Мұздыбаева Раушан Хасенқызы...Б. Соқпақбаев Қамқорлық
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Асанхан Эльмира...Бауырымен жорғалаушылар
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Асанхан Эльмира Сәндібекқызы Сабақтың тақырыбы:...Сын есімді қайталау
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы Алпамыс батыр атындағы №40 мектеп-гимназиясы бастауыш сынып мұғалімі Бакирова Гулнара Усингирқызының озық...Мәлік Ғабдуллин, "Батыр Бауыржан"
Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, Б. Момышұлы ауылы №1 Г. Орджоникидзе атындағы мектеп – гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Таласбекова Гульнур...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.