Ана тілі
Тақырып: Ыбырай Алтынсарин аудармасы «Ат пен Есек» Иван Крылов
Мақсаты: И. Крылов шығармасындағы негізгі ойын түсіну, өз ойын қалыптастыру, ойын еркін жеткізу,
Міндеттері: Сабақтың дұрыс құрылған мақсатын, міндеттерін, нәтижесін тауып, ретімен орналастыру; Ы. Алтынсарин, И. Крылов туралы деректерді қайталап, толықтыру; сұрақты дұрыс қою; шығарманың әсерлі жерлерін талдау;
Нәтижесі: сурет салу/ кейіпкерге хат жазу/ тілек айту (таңдау бойынша)
Сабақтың барысы
Жабдықтар Уақыты
Сабақтың дұрыс құрылған мақсатын, міндеттерін, нәтижесін тауып, ретімен орналастыру Қиылған дайын қағаздар 2мин
Кіріспе: жеңіл\күрделі сұрақтар стратегиясы (3\3)
Әр бала өз парағына 3жеңіл, 3 күрделі сұрақ жазады. Топқа бөлініп бір - бірлерінің сұрақтарына жауап береді
Бұл өткен сабақтың тақырыбы Дайындалған парақтар, фломастерлер 4мин
Кезең.
Берілетін уақыт (40мин) Сабақтың өту барысы Оқушы жұмысы жабдықтар
Білім
9 мин Елестету арқылы әңгіме құрау.
- Шығарманың кейіпкерлерін атаңдар
- Ат өзінің істеген қылығына неге өкінді?
- Жазушы қандай мәселені көтерді?
Берілген сурет бойынша әңгімелеу
Өлеңді оқу, топпен ақылдасу, сұрақтарға жауап беру Сурет
Дайындалған парақтар, фломастерлер
Түсіну
4мин - Шығарманың негізгі идеясы неде?
- Бұл шығарма неге мысал өлең деп аталады?
- өз сөзіңмен айт... Ой - толғау, пікір алмасу, топ ішінен 1 пікір сынып ортасына салынады
Қолдану
4мин Шығармадан өзіңе қатты әсер еткен жерін ата.
- Мұндай адамдар өмірде кездесе ме?
Жолдасың осындай болса не істер едіңдер?
Жеке жұмыс.
Берілген параққа 2 мүмкіндік жазып, көршісімен бөлісу Дайындалған парақтар, фломастерлер
Талдау
5мин Неге «Ат құлақ салып, қарамады, Ойланып тереңірек бара алмады...»?
тәкаппарлық керекті\керексіз қасиет пе? Интерактивті тақтамен жұмыс (ұнаған\ұнамаған+\- жерлерін көрсету, салыстыру)
Слайд. Интерактивті тақта
Үзіліс жаттығу: әр топ мимика арқылы адамның 1мінезін көрсетеді. Басқа балалар шешу керек: бұл қандай адам? 3 мин
Жинақтау
7 мин
Оқушылар 3топқа бөлінеді 1. «тәкаппар адамға осыны айтқым келеді...» ауызша тілек дайындау
2. шығарма бойынша сызба не сурет салу.
3. Өзімшіл атқа хат жазу 1. практикалық жаттығуларды жақсы көретіндер
2. сурет салуды жақсы көретіндер
3. жалғыз жұмыс істеуді жақсы көретіндер Таңдаған топ бойынша түсті парақтар, қағаз беттері, бояу, қарындаштар, фломастерлер
Бағалау
2мин • 3 нәрсе үйрендім...
• 1 сұрағым бар... Exit парақтары арқылы өз пікірлерін білдіреді Exit парақтары
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Ыбырай Алтынсарин аудармасы «Ат пен Есек» Иван Крылов
- ramuk_b
- 8 ақпан 2019
- 6034
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Ыбырай Алтынсарин аудармасы, Ат пен Есек, Иван Крылов ат пен есек өлеңі туралы
Ұқсас жаңалықтар:
Ыбырай Алтынсарин «Өзен» өлеңі
Атырау қаласы, №11 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бағытжанова Айжан...Ы. Алтынсарин
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Ы. Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы, ағартушылық қызметі туралы білімдерін тереңдету. «Қазақ хрестоматиясы»...Бастауыш сынып сабақ топтамасы
Сабақ тақырыптары: 1. Иван Крылов Ат пен есек 2. Қысқа дайындық. Қ. М. Әли[/b]...Орындалған арман
Габдуллина Г. К....Ыбырай әңгімелерінің тақырыбы 9-сынып
Құбиева Нұргүл Паңгерейқызы Атырау қаласы №35 мектеп-гимназиясы...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.