Білім беру саласы: «ТАНЫМ».
Бөлімдер: «Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру»
Пән аралық байланыстар: «ҚАТЫНАС», «ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА», «ДЕНСАУЛЫҚ».
Тақырыбы: «Ертегі әлемінде».
Тәрбиешіге мақсат: Тәрбиеленушілердің қоршаған орта туралы түсініктерің әр - түрлі танымдық іс - әрекеттермен біртұтас педагогикалық білім үрдісінде интеграциялау арқылы қалыптастыру.
Балаларға қойылған мақсат: Бұрын оқылған материалдар компетенцияларын дамыту және қиын мәселелерді шешу.
Міндеттер:
Дамыту: сөйлеу, ойлау, логикалық ойлау әрекеттерін дамытып, болған жағдайларды және оның салдарын байланыстыра отырып, оны анализдеу үшін жағдайлар жасау.
Оқыту: Сөз қорларын пайдалана біліп, халық шығармашылығы жанры – ертегіге үйрету.
Тәрбиелік: Достыққа, жауапкершілікке, бір - біріне деген махаббатпен сүйіспеншілікке үйрету.
Оқу саласын ұйымдастыру формасы: саяхат
Қажетті құрал - жабдықтар мен көрнекіліктер: «Үйшік» саусақ театры, «Үш аю» үстел театры, «Жамауды тап», «Аулада гүл отырғыз» дидактикалық ойындарына материалдар, фетрлі фланелеграф «Жыл мезгілдері», теледидар.
Сөздік жұмыс: жамау
Билингвалдық компонент: «қайырлы таң – доброе утро - good morning».
Алдын - ала жұмыс:
Балалармен жұмыс: «Үйшік», «Алдар Көсе», «Үш аю» ертегілерін оқу.
Ата - аналармен жұмыс: балалармен ертегі туралы әңгімелесу.
Іс – әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Ескерту
Мотивациялық - қозғаушылық Шаттық шеңбер «Үлкенге де «Сіз»...
Үлкенге де «Сіз»,
Кішіге де «Сіз».
Сәлем бердік сіздерге,
Құрметпен біз.
Жоғары қарап, тау көрдім.
Төмен қарап, жер көрдім.
Оңға, солға иіліп,
Егеменді ел көрдім.
- Балалар, бүгін біздің балабақшаға жағымсыз хабар келді, қатты жел көтерілгендіктен, ертегі әлемінің барлық кейіпкерлері араласып кетіпті, олар енді өздері қай ертегінің кейіпкерлері екенін білмейді, ал балалар біз оларға көмектесейік.
- Балалар, сендер көмектесуге дайынсыңдар ма?
- Балалар, біз ертегі әлеміне бару үшін, мен сиқыршыға айналу керекпін. Ол үшін сендер көздеріңді жауып: «Көздерімізді жұмамыз, Ертегі әлеміне барамыз» (музыка қосылады).
- Міне мен сиқыршыға айналдым. Менің қолымдағы қорапшада барлық ертегілердің кейіпкерлері. (Қорапшаны үстел үстіне қояды). Шаттық шеңбердің іс - қимылдарын орындайды.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Көмектесуге келіседі.
Көздерін жауып, әуен тыңдайды.
Қызықшылық танытып қарайды.
Ұйымдастырушылық - ізденістік 1. «Үйшік» ертегісін көрсетеді.
- Балалар, мен сендерге жұмбақ оқимын, ал сендер қорапшада ішінде кім тұратынын тауып беріңдер.
Жұмбақтар:
1. Үй - ішін аралап,
Түнде көп жортады.
Қаптарды жыртады,
Мысықтан қорқады. /Тышқан/
2. Таңдайлары тақылдап,
Шулайтын кім шалшықта
Бірін - бірі мақұлдап. /Бақа/
3. Қалқиған ұзын құлағы,
Елеңдеп қорқып тұрады. /Қоян/
4. Өзі бір қу,
Жүрген жері шу./Түлкі/
5. Күші десең, күші бар,
Тісі десең, тісі бар. /Қасқыр/
6. Қыс бойына жатады,
Тәтті ұйқыға батады. /Аю/
Ертегі кейіпкерлерін таратады.
- Балалар, бұл кейіпкерлер қай ертегіден?
- Мен сендерге сұрақ қоямын, сендер жауапты кейіпкерлер дауысымен беріңдер.
- Теремокта кім өмір сүреді?
- Ең басында теремокта неше жануарлар өмір сүрді?
- Содан соң неше болды?
- Үйшікте неше бақа?
- Дұрыс. Тышқан біреу, түлкі де біреу, ал бәрі бірге көп.
- Ал біз топта қаншамыз?
- Тобымызда Кәусар атты неше қыз бар?
2. Тәжірибелік қимылдар.
- Балалар, біз жолмен жүріп көрейік. Біздің жолымыз да жай есем, сықырлы, бұл жол бізді келесі ертегіге алып келеді.
(музыка қосылып тұр)
Орындықтарға отырып теледидар қарау ұсынылады. «Алдар Көсе ертегісінен үзінді көрсетіледі. «Сиқырлы тон».
- Балалар, бұл ертегіні танисыңдар ма?
- Байдың киімі қандай?
- Ал Алдар Көсенің киімі ше?
- Алдар Көсеге көмектесіп оның киімін жамап берейік.
Дидактикалық ойын «Жамауды тап».
- Пальтоның түсі қандай?
- Жамау қай геометриялық пішінге ұқсас?
- Бас киімі қай түсті?
- Жамау қай геометриялық пішінге ұқсас?
Мадақтайды.
- Біз енді Алдар Көсенің одан әрі жол жүруіне көмектестік.
Музыка қосылуда.
Балаларға шеңбер құру ұсынылады.
«Не неге ұқсайды» дидактикалық ойын.
- Балалар, шеңберге не ұқсайды?
- Төртбұрышқа не ұқсайды?
- Үшбұрышқа не ұқсайды?
- Балалар, біз келесі ертегіге жетпей тұрып, қазір қай мезгіл екенін еске түсірейік.
- Көктемде табиғаттың қандай құбылыстары болады?
«Жыл мезгілі» дидактикалық ойын
Сергіту сәті:
Шөп үстімен жүреміз
Сытыр - сытыр - сытыр
Тас үстімен жүреміз
Тарс - тарс - тарс
Шалшық сумен жүреміз
Шолп - шолп - шолп
Жолдарменен жүреміз
Топ - топ - топ
3. – Біз келесі ертегіге келдік.
Балаларды дөңгелек үстелге шақырады.
- Ал енді аюлардың аттарын еске түсірейік.
- Олардың қайсысы ең үлкен?
- Қайсысы ең кішкентай?
- Михайло Иванович қай орындықта отырады?
- Настасья Петровна қай орындықта отырады?
- Мишутка қай орындықта отыр?
- Дұрыс Михайло Иванович үлкен – ол үлкен орындықта отырады, Настасья Петровна кішірек – ол орташа орындықта отырады, ал Мишутка ең кішкентай – ол ең кішкентай орындықта отырған.
- Аюлар үйінің алдын безендірейік – біз аюлар үйінің алдында гүлдер отырғызайық.
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды ұрамыз.
Бiр отырып, бiр тұрып,
Тез шынығып шығамыз.
- Сендердің үстелдеріңде әр түрлі көлемдегі гүлдер жатыр. Солардың ішінен ең үлкенін көрсетіңдер.
- Оның түсі қандай?
- Одан кішірек гүлді көрсетіңдер. Оның түсі қандай?
- Жарайсыңдар. Қараңдар, аюлар үйінің алды қандай әдемі болды!
- Осылайша біз ертегілер кейіпкерлеріне көмектестік. Ал енді бізге қайту керек.
Шын ынталарымен жұмбақ шешуде.
- Тышқан.
- Бақа.
- Қоян.
- Түлкі.
- Қасқыр.
- Аю.
- «Үйшік» ертегісінен.
Тәрбиешінің айтқанына келіседі.
- Біреу де емес.
- Көп.
- Біреу.
- Көп.
- Біреу.
«Денсаулық» жолымен балалар жақсы көңіл күймен жүруде.
Теледидарға қарама - қарсы отырып «Алдар Көсе» ертегісін көруде.
- Иә. Бұл Алдар Көсе туралы ертегі.
- Жаңа, әдемі, бүтін.
- Ескі және жыртық.
Алдар Көсеге көмектесуге дайын.
- Жасыл.
- Дөңгелекке.
- Қызыл.
- Сопақша.
Мақтауға эмоцияларын білдіреді.
- Дөңгелек, күн, тәрелке және т. б..
- Терезе, кітап, үстел және т. б.
- Үй төбесі, печенье және т. б..
- Көктем.
- Күннің көзі жарқырайды, қар ериді, жаңбыр жауады, ағаштарда жапырақ пайда болады, жерде шалшықтар пайда болады, ағаштар мен жерде гүлдер пайда болады.
Сергіту сәттің қимылдарын жасайды.
- «Үш аю» ертегісі
Дөңгелек үстел басына отырады.
- Михайло Иванович.
- Мишутка
- Үлкен орындықта.
- Кішірек орындықта
- Кішкентай орындықта.
Мақтағанға қуанады.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Тәрбиешінің айтқанымен келіседі.
Сергіту сәттің қимылдарын жасайды.
Гүлдерді қарап. Тәрбиешінің айтқанын орындайды.
- Көк.
- Сары.
Қызығушылықпен қарастырады.
Рефлексиялық - түзетушілік Көмекші суреттер арқылы қорытындылау.
Тақта алдында жартылай шеңбер болып тұру ұсынылады. Ертегілер сюжеттері көрсетілген суреттер ілінеді.
- Балалар, біз қай ертегілердің кейіпкерлеріне көмектестік?
- Жарайсыңдар. Осылайша біздің саяхатымыз аяқталды. Біз бүгін үйшікте көп жануарлар тұратынын білдік, ал бақа біреу ғана екен. Үлкен аю үшін үлкен орындық керек екенін білдік, ал кішкентайға қандай орындық...
- Сондай - ақ шеңбер күнге, тәрелкеге ұқсайтынын білдік.
- Балалар, сендерге рахмет!. Маған сендермен болу өте ұнады, сондықтан мен сендердің тәрбиешілеріңе қайта айналамын.
Жартылай шеңберге тұрып, суреттерге қарап, тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Балалар жауабы.
Күтілетін нәтиже:
Педагог үшін:
Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттың қойылған мақсаттарын іске асыру барысында білім интеграция саласының педагогикалық процесті ұйымдастыру кезінде компетенцияны жоғарылату.
Балалар үшін:
Біледі: «үлкен - кішкентай», «орташа», «жоғары - төмен», «бір», «көп», «біреу де емес» түсінеді; нәрселердің не үшін пайдаланылатыны;
Игереді: қоршаған ортадағы заттар арасында геометриялық пішіндерге ұқсата біледі;
Меңгереді: қоршаған орта арасында қай нәрселердің көп, қай нәрселердің аз екенін меңгереді.
Ертегі әлемінде
- Tolkyn
- 1 мам 2015
- 7567
- 0
- 60
Ілмек сөздер: технологиялық карта, қорытынды, ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті
Ұқсас жаңалықтар:
1 Сәуір - Күлкі күні
Мақсаты: а) Балаларға көңілді, көтеріңкі көңіл – күй сыйлау б) Ойын шарттарын түсініп ойнауға тәрбиелеу...«Үш аю» ертегісі
Мақсаты: Ертегінің мазмұнын сахналау арқылы түсіндіру, ертегіге деген қызығушылығын арттыру, ертегіні тыңдай отырып сөздік қорын молайту. Ертегіні...Ертегілер еліндегі шалқан
Балаларды ертегі мазмұнымен таныстыру, сұрақтар арқылы бекіту. Кейіпкерлерді мәнерлеп салуға үйрету. Ойындар арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту,...Қызықты математика әлемінде
Сабақтың мақсаты: 1. Түзете - білімділігі: Балалардың геометриялық пішіндер: дөңгелек, шаршы, үшбұрыш жайлы білімін бекіту. Балаларды 5 - ке дейін...«Ертегі ханшайымы қонақта»
Сабақтың мақсаты: Ертегілер кейіпкерлерін таныту, оларды дұрыс ажырата білуді үйрету. Қуыршақтардың тапсырмаларын орындай отырып, заттардың орнын...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.