Сайтқа кіру Тіркелу


«Су асты әлемі», «Аквариумдегі балықтар»

Білім саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған іс әрекеті Сурет іс - әрекеті
Тақырыбы: «Су асты әлемі» «Аквариумдегі балықтар»
Мақсаты: Бейнелеу құралдарына, бейнелеуші затқа деген қызығушылығын арттыру, су асты тіршілік иелеріне деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.. Картоп бастырмасы арқылы сурет салып үйрену. Балалар арасындағы коммуникативтік қарым - қатынасты дамыту. Қолдың ұсақ маторикасын дамыту. Сөздік қорын дамыту диалогті сөйлеуге үйрету.
Көрнекті құралдар:. Үлгі Түрлі - түсті су бояу губкалар.. Картоп бастырмасы. Шүберек аквариум суреті.. Үлгі.
Әдіс тәсілдер: д/о «д/о «Балықтың қандай дене мүшесі жетіспейді?» Жұмбақ: « Қанаты бар ұшпайды, су астында қыстайды.» Түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап,
Іс - әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық ынталандырушылық д/о ««Балықтың қандай дене мүшесі жетіспейді?»
Мақсаты: Балалардың көріп қабылдау қабілетін арттыру. Зейінін тұрақтау, тілін, ақыл - ойын дамыту..
Тыныс алу жаттығулары. Балалар педагогтың сұрағына жауап береді Дене мүшесін ажырату арқылы қандай бөліктің жетіспейтінін табады.
Ұйымдастырушылық ізденушілік

- Балалар, қазір жылдың қандай мезгілі?
- Көктем мезгілінің қандай ерекшеліктерін білесіңдер?
- Ағаштар бүршік жарады.
- Балалар мынаған қараңдаршы, бұл не?
- Оның ішінде нелер жүзіп жүр?
- Оларға не береміз?
- Қандай түсті балықтар жүзіп жүр?
- Балықтың қандай дене мүшелері бар?

- Сендер қандай балықтың түрлерін білесіңдер?
- Біздің Жайық өзенінде: жайын, көксерке, шортан, табан балықтар бар.

Саусақ жаттығулары.
«Балықтар суда жүзеді»
Қос қолдың алақаны мен саусақтарын бір - біріне түйістіру. Суда жүзген балық қимылын жасау.

Бүгін балалар, біз түсті балықтардың суретін саламыз. Ол үшін мына балықтардың суретін қарап, шығайық, Балықтың қандай дене мүшелері бар?.
- Басы, денесі қандай пішінді?
- Аяқтары бар ма?
Басында қандай дене мүшелері бар?

Денесінде несі бар?
- Педагогтың жұмыс тәсілін көрсетуі.

Дайын аквариум суретіне картопты губкадағы бояуға бастыру арқылы балық бейнесін салады. Екінші және үшінші түске басқа картоп бастырмасын алып бастырады.

Балалардың жеке жұмысы:
Әр балаға жекелей көмек көрсете отырып, балық суретін бастырып шығады. Ұсақ бөліктерін балалар қыл қаламның екінші жағын бояуға бастыра отырып толықтырады.
Сергіту сәті.
«Су асты тіршілік иелері биі»
- Қазір көктем мезгіл?
- Күн жылиды. Жаңбыр жауады.
- ағаштар бүршік жарады.
- аквариум
- Балықтар жүзіп жүр.
- жем береміз.
- Қызыл, сары, қара.
- денесі. Басы, құйрығы, қанаттары.
жайын, көксерке, шортан, табан балықтар бар.
- Балықтың суретін саламыз
- Басы мен денесі сопақша.
- Аяқтары жоқ
- Көздері, аузы
- Денесінде қабығы бар
Балалар педагог жұмысын қадағалап отырады.
Әр түрлі қимыл жасау арқылы, балықтар сегізаяқ, су жыланы қимылдарын жасайды.
Рефлексивті түзетушілік
- Біз қандай іс - әрекетпен айналыстық?
- Нені салдыңдар?
- Қалай және немен салдыңдар?
- Сурет іс - әрекетімен.
- Балықты салдық
- Картоп бастырмасымен салдық
Білуі керек: Балықтың бір екі, үш түрі атауын, дене құрылысын, пайдасын білді
Түсінігі: Балықтың су астында өмір сүретіндігін,
Дағдысы: балықты бейнелеуде дәстүрден тыс тәсілмен: картоп бастырмасымен сурет салуға дағдыланды.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×