«Төрт» санымен таныстыру
(Естиялар тобы)
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Математика
Тақырыбы: 4 санымен таныстыру
Мақсаты: Балаларды 4 санымен таныстыру. Ойлау қабілетін дамыта отырып, 4 көлеміндегі сандардың ретімен аталуын және санауға үйрету, тапсырмалар арқылы балалардың шығармашылығын дамыту.
Көрнекілігі: Дидактикалық материалдар, суреттер, кеспе сандар.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, Жаттықтыру, әңгімелесу, ой-қозғау, шығармашылықпен өз бетімен жұмыс істеу әдістері.
Әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Мен балалар сіздермен кездескеніме өте қуаныштымын. Бір-бірімізге қарап сіздердің көздеріңнен қуаныш пен шаттықты көріп тұрмын.
Тәрбиеші:- Балалар сіздерді «Шаттық шеңберіне» шақырамын.
Күн сәуле шашқаның үшін рахмет!
Бұлт жаңбыр сепкенің үшін рахмет!
Аспан таза ауаң үшін рахмет!
Ағаш көлеңкең үшін рахмет!
Баланың іс-әрекеті: Балалар ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің басталғандығын біледі.
Балалар күнмен, аспан атамен, ағашпен сәлемдеседі.
Іздену ұйымдастырушы: Балалардың назарын тақтадағы суретке аудару.
Тәрбиеші: Балалар, мына суретте жылдың төрт мезгілі бейнеленген. Атап көрейікші. Демек, балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс әрекетімізде төрт санымен танысамыз.
Қыс, көктем, жаз, күз.
Тәрбиеші:- Балалар, сендер тәуліктің төрт мезгілін білесіңдер ме?
Иә, білеміз олар: таңертең, күндіз, кеш, түн.
Дидактикалық ойын: «Топтап жина»
Мақсаты: Балаларды топтай білуге және оларды санай білуге үйрету.
Сергіту сәті:
Төрт дөңгелек арбада,
Төрт аяқ бар малда да.
Тауыса алмай бидайды,
Төрт тышқан жүр қамба да.
Дидактикалық ойын: «Көршісін тап»
Мақсаты: Төртке дейінгі сандарды тура және кері санай білу дағдысын қалыптастыру.
Ойынның ережесін түсініп ойнайды.
Шарты: Балаларға бір сан айтылады сол санның көршісін табулары керек.
Мысалы: 3(үш) айтылғанда үштің көршісі 2 және 4 деп айту керек.
Тәрбиеші:- Балалар 2 санының көршісін кім атап береді?
Досат: 2 санының көршісі 1 саны мен 3 саны
Ақбота: үш санының көршісі 2 саны мен 4 саны. Жарайсың Ақбота!
Үш санының көршісін ата.
Осылайша ойын бірнеше рет қайталанып ойнатылады.
Рефлексті коррекциялау.
Балалар, енді ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін қорытындылай келе Жұлдызай бізге «Төрт қадам» атты тақпағын айтып береді.
Жұлдызай бізге «Төрт қадам» атты тақпағын айтып береді.
Жұлдызай:
Ең бірінші қадамың тәй-тәй басу
Тәй-тәй басып, адымдап алға басу.
Ал екінші қадамың қалам алу.
Ал төртінші қадамың үйлі болу.
Төрт қадамың сай келсе, болмас солу.
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртуы: Төрт санына қатысты пішіндерді білу;
Қолданылуы: Топтастыру, сандарды бір бірінен ажырата білу әдістерін біледі.
Білуі: 1,2,3 санын және жаңа 4 санымен танысып, ерекшелігін ажырата біледі. Көршілес 3 және 4 санын салыстыра алады. 4 санының төрт бірліктен құралатынын біледі. Осымен сабағымыз аяқталды.
Төрт санымен таныстыру
- ramuk_b
- 13 наурыз 2012
- 16067
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Ашық сабақтар балабақшаға, 4 саны, математика, білім
Ұқсас жаңалықтар:
8 саны және цифры
Мақсаты: а) 8 саны мен цифрын енгізу;8 санының қалай пайда болатындығын түсіндіре отырып, 8 - ге дейінгі сандарды тура, кері санауға жаттықтыру; 8...3 саны
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Сарықамыс негізгі мектебінің шағын орталық тобының тәрбиешісі: Суюндикова Айгул Абдуаликызы...4 цифрымен танысу. Үлкен, кіші.
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Корганбаева Ардак Куанишовна...7 санымен таныстыру
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет түрі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру Тақырыбы: 7 санымен таныстыру,...4 саны және цифры
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебі Ісанатты мұғалім Макуова Нуршат Аманкосовна Сыныбы:1 «б» Тақырыбы:4 саны мен цифры...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.