Ойын - бала әрекетінің негізгі бір түрі. Ойын арқылы адам баласының белгілі бір буыны қоғамдық тәжірибені меңгереді, өзінің психикалық ерекшеліктерін қалыптастырады. Балалардың ойлауын, қиялын, сөйлеуін дамыту үшін түрлі ережелер мен ойнайтын ойындардың да үлкен дидактикалық мәні бар.
Менің Президентім Қашанда қарыздармын, елім, саған, Анамсың алыс жүрсем көп аңсаған. Жүректің арнап ыстық махабатын, Туған ел, берерім көп менің саған.
Мазмұны І. бөлім Мектептің өткен оқу жылына талдауы ІІ. бөлім Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту IІІ. бөлім Педагог мамандармен жұмыс жүйесі ІV. бөлім Әдістемелік – инновациялық жұмыс жүйесі
Қазіргі таңда басқару құрылымын ғылыми негізде қайта құру, жоспарлау мен бақылауда бұқаралық пен ізгілікті күшейту, өкілеттік және билікті бөліп беру арқылы басқаруды бұқараландыру, бұрынғы бұйрық - нұсқауларды ұсыныс - кеңестермен алмастыра отырып, басты назарды педагогикалық мәдениеті, іздену белсенділігі мен дербестігі жоғары шығармашыл тұлға қалыптастыру мақсаты қойылып отыр.
Қазіргі мектептерде тәрбиенің сапасына, әдіс - тәсілдерінің мазмұнына, мақсатына зор көңіл бөлуде және жаңаша көзқарастар қалыптастырылуда. Жаңа талап негізі қарқынды өркениет бағыттарынан қалыспай, терең білімді игеру.