Оқушыларға ақынның кім екендігін, оның шығармаларының тақырыбын, мақсатын, тарихын аша отырып, ақынды тағы да жаңа қырынан таныту Оқулық пен қосымша деректерді пайдалануға, өз ойларын еркін айтуға, өз пікірлерін қорғап, ақын поэзиясын насихаттап, әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландыру
Балалардың танымдық білімдерін және спорттық қимыл қозғалыстарын тиянақтау. Жан – жақты сауатты, дарынды, озық, қабілетті бала тәрбиелеу. Ойын арқылы логикалық қабілетін, танымын дамыту. Жылдамдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. Ойын кезінде өзін - өзі бақылау арқылы белсенділікке, сенімділікке, қайсарлыққа, батылдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Заттармен жалпы дамыту жаттығуында үйлесетін қабілетін дамыту төрт тағандап жүруді. Шымыр да шапшаң, ұқыпты да жинақы, талғампаз да қанағатшыл, таза да әдемі болуға тәрбиелеу. Салауатты өмір салтын, дене мәдениетін қалыптастыру.
Сабақтың мақсаты: How much juice? How many apples? тақырыбына байланысты оқушылардың білімдерін кеңейту. Countable and uncountable noun - ға байланысты some/ any сөздерін қолдануды үйрену. Оқушылардың білімге құштарлығын арттыру. Есте сақтау қабілетін дамыту.
Задачи урока: 1. Обучение технике броска; От с груди с одного шага и со сменой шага 2. Развитие координации, точности, быстроты. 3. Воспитание коллективизма, трудолюбия, активности.
Әр мұғалімнің көптеген жылдар бойы қалыптасқан өзіндік тәсілдермен оқушылармен жұмыс жасау әдістері бар. Бүгінгі семинар барысында геометриялық есептерді шығарудың бірнеше әдіс - тәсілдеріммен бөлісіп, олардың есептер шығару барысында қалай қолдану керектігін көрсетпекпін.
Өтілген тақырып бойынша қорытынды жасап, оқушылардың білім деңгейін анықтау. Тақырыпты қайталау арқылы есептер шығаруды үйренеді. сабақтың мазмұнын өз бетімен аша алады, талдай алады, ой қорытуды үйренеді.