Шығармадағы негізгі ойды анықтау. Абайдың «Жаз» өлеңін оқи отырып, сөз өнерімен, табиғатты суреттеудегі шеберлігін, суреткерлігін таныту. 2. Жаз мезгілінің әдемі, тамаша көріністерін сипаттай отырып, оқушылардың өз ойларынан қорытынды жасау қабілеттерін дамыту
Модуль бойынша өтілген тақырыптардың қалай меңгерілгенін тексеру, алған білімдерін қорытындылау. Қазақ тілінде қатесіз оқу, жазу, сөйлеу дағдысын дамыту. Пәнге деген қызығушылықты арттыру.
Есімдік, Есімдік түрлерін пысықтау. Қазақстан спортшыларына қатысты айтылған ақпараттарды тыңдап түсіну, арқылы коммуникативтік сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Ертегіде қиял мақсатты түрде пайдаланылады, сондықтан ол әсіреленіп, ғажайыпқа айналады және біршама өзінше дамып отырады. Ертегілер халқымыздың тарихын, дүниетанымын, тұрмысы мен салтын, әдет - ғұрпын, нанымы мен сенімін білдіреді.
Ақын Абаймен танысу, ұлы ақын Абай мұрасымен таныса отырып, Абай өлеңдері арқылы оқушыларды адамгершілікке, әдептілікке, еңбекқорлыққа, адам бойындағы асыл қасиеттерге баулу.
Ертегіде қиял мақсатты түрде пайдаланылады, сондықтан ол әсіреленіп, ғажайыпқа айналады және біршама өзінше дамып отырады. Ертегілер халқымыздың тарихын, дүниетанымын, тұрмысы мен салтын, әдет - ғұрпын, нанымы мен сенімін білдіреді.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Т/А3 Мәтіннен ақпаратты анықтау. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 5-сынып Кіріспе сабақ Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады? Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу Алғашқы адамдардың өмірі Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар далалық зерттеу әдісінің ерекшеліктерін түсінеді Қандай нысандарды далалық әдіспен зерттейтінін түсінеді. Ауа райы мен топырақты зерттеу барысында алғашқы дағдылар қалыптасады.